Galeria Multimèdia

Imatges

31 de Maig de 2010
TROBADA D’ESCOLES EN VALENCIÀ

Un nombrós grup de xiquets, pares i mares, mestres escolapis van participar el darrer dissabte, 29 de maig, a la Trobada d’Escoles en València de la Safor-Valldigna. Es va celebrar al voltant de la Plaça del Prado, amb l’acollida i la recepció de benvinguda de totes les escoles per part dels membres de l’Ajuntament i de la Família Borja. El Sr. Alcalde en el seu parlament va fer esment del P. Faus, capdavanter de l’ensenyament en valencià, recentment nomenat a títol pòstum Fill Adoptiu de Gandia. Ens van entregar un recordatori que consisteix en un taulell que porta les corones del Palau Ducal. Després en els tallers els mestres d’Infantil i Primària, tots els xiquets van fer treballs “La Safor de nit i de dia”, amb els edificis més significatius de la nostra ciutat. El lema escollit enguany per a totes les trobades era “Tu tens la clau”. Obri el pany amb la teua clau i deixa passar un alè fresc que et porta un seguit de paraules que formen part de la nostra vida. Obri el pany amb la teua clau i deixa passar un munt d’històries, llegendes, contes, cançons,.. que ens han fet créixer com a persones. Obri el món amb la teua clau i submergeix-te en una cultura que ha estat capaç de crear el mons més fantàstics o els poemes més dolços. Tu tens la clau. Usa-la per obrir-te al valencià. El dissabte com es pot veure a les imatges va ser un magnífic dia de festa per a menuts i grans que ens estimula a seguir en el nostre treball per difondre la nostra llengua.

28 de Maig de 2010
EXPOSICIÓ PLÀSTICA

L’última setmana de maig l’hem dedicada aquest curs a fer una exposició de treballs de Plàstica amb les tècniques que els alunmes han experimentat. La idea parteix de l’exposició que va començar 6é el curs passat pintant sobre llenç i a la que ens hem sumat tota Primària. Hem considerat que podia ser interessant donar-li la importància que té aquesta àrea anomenada de vegades de “maria” i en la que a diari els alumnes ens sorprenen amb la seua creativitat. Mirant de motivar i animar a que les produccions artístiques siguen cada vegada millor ací està el millor de cadascú. Gràcies pel que ens ensenyeu dia a dia Professors i professores de Primària

27 de Maig de 2010
HOQUEI

El 18 i 27 de maig van vindre del club d’Hoquei a fer demostracions d’aquest esport. La idea era fer conèixer aquesta pràctica als alumnes ja que la pràctica d’esport ajuda al desenvolupament físic i mental dels estudiants. En un primer moment l’entrenador va parlar de les categories, nombre de jugador,temps de joc, material i de les regles del joc i a continuació van passar a fer partits per grups.

3 de Maig de 2010
SETMANA DEL LLIBRE A L’EDUCACIÓ INFANTIL

El dimecres 21 d’abril férem un teatre el professorat d’Educació Infantil per als xiquets/es del nostre cicle. El dia 23 d’abril, per la vesprada, es va realitzar la Gymkama nostre cicle.

28 d'Abril de 2010
EXCURSIÓ AL SAFARI PARK VERGER
25 d'Abril de 2010
EIXIDA A MUNDOMAR.
23 d'Abril de 2010
Dia del Llibre
22 d'Abril de 2010
Visita d

Gener 2019

"1. De lo que se dice de algunos de esa casa que no se preocupan de la perfección religiosa, estén seguros que atesoran para sí mismos la ira, y pronto, con la ayuda del Señor, se darán cuenta de esto:, no saben lo que importa procurar ahora la perfección, dado el poco tiempo que tenemos:, el Señor se lo hará comprender (Al P. Cherubini, Narni, 578-1627). 2. Eso mismo de sustituir en una escuela por ausencia de un maestro lo he hecho yo a menudo y no he perdido con ello crédito alguno ante los seglares. En cambio, entre nuestros religiosos, cuando uno llega a Superior de una casa, parece que queda libre para siempre de dar escuela y es una gran tentación por la que muchos de los nuestros se han dejado vencer (Al P. Fedele, Nápoles, 2798-1638). 3. Oigo también que mandan a Roma al H. Juan Bautista de la Estrella, con lo cual muestran poca prudencia y poco amor a la Religión, pues mandan a Roma a sujetos que les parecen inquietos o pocos útiles para sus casas, mientras que en Roma tendrían que estar las personas de mayor virtud y prestancia de toda la Religión:, pues de esta casa, que está a la vista del Pontífice y de los Cardenales, debe salir el buen nombre de la Religión. Considere, pues, V.R. qué afecto tiene a la Religión quien manda a la casa de Roma a los religiosos más inquietos y más imperfectos que tiene (Idem). 4. Espero que Dios bendito dé a V.R. y a sus compañeros espíritu y fervor incluso hasta el derramamiento de la sangre para superar todas las adversidades que puedan suceder (Al P. Conti, Nikolsburg, 4089-1643). 5. Procure V.R. ayudar al prójimo en toda ocasión y de todas las formas posibles, ya que así demostrará que ama verdaderamente a Dios (Al P. Novari, Litomysl, 4085-1643)."