Galeria Multimèdia

Imatges

31 de Maig de 2010
TROBADA D’ESCOLES EN VALENCIÀ

Un nombrós grup de xiquets, pares i mares, mestres escolapis van participar el darrer dissabte, 29 de maig, a la Trobada d’Escoles en València de la Safor-Valldigna. Es va celebrar al voltant de la Plaça del Prado, amb l’acollida i la recepció de benvinguda de totes les escoles per part dels membres de l’Ajuntament i de la Família Borja. El Sr. Alcalde en el seu parlament va fer esment del P. Faus, capdavanter de l’ensenyament en valencià, recentment nomenat a títol pòstum Fill Adoptiu de Gandia. Ens van entregar un recordatori que consisteix en un taulell que porta les corones del Palau Ducal. Després en els tallers els mestres d’Infantil i Primària, tots els xiquets van fer treballs “La Safor de nit i de dia”, amb els edificis més significatius de la nostra ciutat. El lema escollit enguany per a totes les trobades era “Tu tens la clau”. Obri el pany amb la teua clau i deixa passar un alè fresc que et porta un seguit de paraules que formen part de la nostra vida. Obri el pany amb la teua clau i deixa passar un munt d’històries, llegendes, contes, cançons,.. que ens han fet créixer com a persones. Obri el món amb la teua clau i submergeix-te en una cultura que ha estat capaç de crear el mons més fantàstics o els poemes més dolços. Tu tens la clau. Usa-la per obrir-te al valencià. El dissabte com es pot veure a les imatges va ser un magnífic dia de festa per a menuts i grans que ens estimula a seguir en el nostre treball per difondre la nostra llengua.

28 de Maig de 2010
EXPOSICIÓ PLÀSTICA

L’última setmana de maig l’hem dedicada aquest curs a fer una exposició de treballs de Plàstica amb les tècniques que els alunmes han experimentat. La idea parteix de l’exposició que va començar 6é el curs passat pintant sobre llenç i a la que ens hem sumat tota Primària. Hem considerat que podia ser interessant donar-li la importància que té aquesta àrea anomenada de vegades de “maria” i en la que a diari els alumnes ens sorprenen amb la seua creativitat. Mirant de motivar i animar a que les produccions artístiques siguen cada vegada millor ací està el millor de cadascú. Gràcies pel que ens ensenyeu dia a dia Professors i professores de Primària

27 de Maig de 2010
HOQUEI

El 18 i 27 de maig van vindre del club d’Hoquei a fer demostracions d’aquest esport. La idea era fer conèixer aquesta pràctica als alumnes ja que la pràctica d’esport ajuda al desenvolupament físic i mental dels estudiants. En un primer moment l’entrenador va parlar de les categories, nombre de jugador,temps de joc, material i de les regles del joc i a continuació van passar a fer partits per grups.

3 de Maig de 2010
SETMANA DEL LLIBRE A L’EDUCACIÓ INFANTIL

El dimecres 21 d’abril férem un teatre el professorat d’Educació Infantil per als xiquets/es del nostre cicle. El dia 23 d’abril, per la vesprada, es va realitzar la Gymkama nostre cicle.

28 d'Abril de 2010
EXCURSIÓ AL SAFARI PARK VERGER
25 d'Abril de 2010
EIXIDA A MUNDOMAR.
23 d'Abril de 2010
Dia del Llibre
22 d'Abril de 2010
Visita d

Març 2017

"1. Diga al P. José (Fedele) que he recibido mucho consuelo de que haya comenzado a celebrar la santa Misa y que le ruego que en cuanto pueda haga ese oficio con mucha humildad, y antes de comenzar la Misa piense que va de parte de toda la santa Iglesia a hacer una embajada al padre Eterno no sólo por la exaltación de la santa fe católica y perdón de los pecadores, sino también para socorro de las almas de los difuntos:, y para impetrar gracias semejantes se necesita mucha humildad e importa comenzar bien desde el principio (Al P. Cherubini, Nápoles, 1350-1630). 2. Por ahora dedíquese al servicio de los enfermos por solo amor de Dios por el cual debemos exponernos a cualquier peligro corporal. El acepta en propia persona todo lo que se hace por los pobres y enfermos, sobre todo en semejantes ocasiones (Al. P. Alacchi, Venecia, Moncallero 9-1631). 3. Habrá llegado ahí el H. Juan de s. Esteban (Castilla), que se encuentra en tal estado de relajación que me parece que lleva muchos meses sin confesarse ni comulgar y en Nápoles ha hecho cosas que a uno ni se le ocurre pensarlas si no las ve. Sé que V. R. no le impondrá ningún castigo, pero le aseguro que no le faltará. Cuide V. R. de no transigir en nada que sea ofensa de Dios o relajación de la Regla, cuando lo descubra, porque caerá sobre su responsabilidad (Al P. Alacchi, Venecia, Moncallero 46-1635). 4. Mi deseo es que V. R. procure purificar siempre su intención como veo que lo hace y lo hará, y someterla el puro amor del Señor, de quien recibirá continuamente mayor luz (Al P. Manzella, Nápoles, 4445-1647). 5. Aquí no ha sucedido nada nuevo hasta ahora en torno al Instituto, del que se habla diversamente, pero esperamos en el Señor que las cosas sucederán para su mayor gloria (Al P. Cavallari, Palermo, Moncallero 91-1647)."