Galeria Multimèdia

Imatges

21 de Juny de 2011
Padrins de lectura 5 A

DURANT AQUEST CURS ELS ALUMNES DE 5 ANYS HAN REALITZAT DIFERENTS ACTIVITATS DINS DEL PLA D´ANIMACIÓ A LA LECTURA DE L´ESCOLA PIA. UNA D´AQUESTES ACTIVITYATS HA SIGUT ELS PADRINS DE LECTURA, EN LA QUAL ALUMNES DE 1r D´E.S.O. APADRINEN UN XIQUET O XIQUETA DE 5 ANYS PER AJUDAR-LO A LLEGIR.

21 de Juny de 2011
Padrins de lectura 5 B

Eixida Infantil 5 anys a Mundomar

Els xiquets i xiquetes de 5 anys hem passat un dia inoblidable a Mundomar: dofins, lleons marins… i molts més animals dels quals hem disfrutat en esta última excursió d’Infantil. Esperem fer-ne moltes més junts a Primària.

Eixida Infantil 4 anys a Terranatura

Terranatura ha sigut el destí de l’excursió de 4 anys. Allí hem disfrutat de veure en directe els animals salvatges que hem estat estudiant. Quin dia més bò hem passat tots junts!

Eixida Infantil 3 anys a la Granja de Benigànim

La pluja a última hora no ens ha impedit disfrutar d’un dia de granja als xiquets de tres anys: gallines, ànecs, cabretes… i moltes altres activitats de granja que hem fet de molt bona gana i amb molta il•lusió. Un dia de categoria!

9 de Juny de 2011
PARTICIPACIÓ EN LES COMPETICIONS ESPORTIVES DE L’ESCOLA PIA

Més de quaranta alumnes de Secundària i Batxillerat han participat durant aquest curs 2010-2011 en les Competicions Esportives organitzades pel professor d’Educació Física Miguel Moya.

7 de Juny de 2011
Excursió 3r trimestre 2n cicle de Primària

La música ens ha fet gaudir d’un dia ple d’experiències i jocs amb els amics. Vam triar el Parc de l’Eixereta de Burjassot i allí fins els esquirols s’acostaven a veure i escoltar com jugàvem.

3 de Juny de 2011
Exposició artistes infantil

DURANT TOT L´ANY, ELS XIQUETS I XIQUETES D'INFANTIL HAN CONEGUT DIFERENTS AUTORS I TÉCNIQUES DE L´ART, I ELS HAN PLASMAT EN UN RECULL DE TREBALLS QUE PODRIA DEIXAR BOCABADAT A VAN GOGH O PICASSO.

2 de Juny de 2011
Graduació 2n Batxillerat

El passat divendres 29 de maig els alumnes de 2n Batxillerat es graduaren. Primer tinguérem una celebració a l’Església amb parlaments del titular i director, pares i alumnes. Posteriorment, es feu lliurament de l’orla, insígnia del col•legi i clauer. Finalment, sopàrem al voltant de 200 persones al Claustre de l’Antiga Universitat i visionarem un power-point de fotografies.

30 de Maig de 2011
EXPOSICIÓ DE PLÀSTICA A PRIMÀRIA

Aquest és el segon curs que fem exposició de plàstica. El professorat ha vist la necessitat de continuar-la perquè motiva la relació interpersonal dels alumnes al treballar en alguns nivells en equip i a la vegada es produix una relació entre els cicles de Primària. A més a més està la satisfacció de vore el resultat d’un treball que duu a la reflexió per intentar plasmar allò que es vol i els professors/res vegem com els alumnes interpreten el món que els envolta.

Juliol 2019

"1. No es preciso que para cada mínimo aviso V.R. haga que me escriban los otros dos padres, porque si no creo a su respuesta menos me tranquilizaría por las cartas de los de casa, pudiendo sospechar que me escriben para excusar a los otros. Vea V.R. si hay que corregir esa equivocación:, si es falsa, que le sirva para no caer en ella, y responda sencillamente «es así o no». Y cuando se trata de cosas que merecen más que una simple advertencia, sin duda que recabaré más información (Al P. Cherubini, Ancona, 2077-1633). 2. Los asuntos de Mesina se encuentran sabe Dios cómo:, antes se arreglaban todos con la sola presencia del P. Pedro, y ahora Dios sabe cuándo y cómo se arreglarán:, espero que los de Palermo se arreglen. Es necesario soportar semejantes oposiciones en la Religión, porque algunos se cuidan poco del bien común, y lo posponen al particular (Al P. Cherubini, Cesena, 2558-1636). 3. El General y Fundador del Instituto de las Escuelas Pías, humilde y devotísimo siervo de V.E. viendo claramente que el poder de algunos oprime esta obra de Dios, que a él le ha costado durante 50 años seguidos fatigas, cansancios y sudores increíbles, no pudiendo más recurre confiadamente a la protección potentísima de su mucha piedad, suplicándole que quiera oponerse eficazmente a la violencia de quienes quieren echarla por tierra o directa o indirectamente:, directamente tratando de suprimirla:, indirectamente o reduciendo la Religión que la ejerce a simple Congregación de sacerdotes seculares, o restringiéndola a enseñar sólo leer, escribir y ábaco, prohibiéndole enseñar lengua latina:, o finalmente quitándole lo que la hace apreciable hasta a los ojos de los heréticos, es decir, la profesión de la suma Pobreza y una discretísima austeridad en la vida y el vestido (Al card. Spada, Roma, 42781-1645)."