Galeria Multimèdia

Imatges

21 de Juny de 2011
Padrins de lectura 5 A

DURANT AQUEST CURS ELS ALUMNES DE 5 ANYS HAN REALITZAT DIFERENTS ACTIVITATS DINS DEL PLA D´ANIMACIÓ A LA LECTURA DE L´ESCOLA PIA. UNA D´AQUESTES ACTIVITYATS HA SIGUT ELS PADRINS DE LECTURA, EN LA QUAL ALUMNES DE 1r D´E.S.O. APADRINEN UN XIQUET O XIQUETA DE 5 ANYS PER AJUDAR-LO A LLEGIR.

21 de Juny de 2011
Padrins de lectura 5 B

Eixida Infantil 5 anys a Mundomar

Els xiquets i xiquetes de 5 anys hem passat un dia inoblidable a Mundomar: dofins, lleons marins… i molts més animals dels quals hem disfrutat en esta última excursió d’Infantil. Esperem fer-ne moltes més junts a Primària.

Eixida Infantil 4 anys a Terranatura

Terranatura ha sigut el destí de l’excursió de 4 anys. Allí hem disfrutat de veure en directe els animals salvatges que hem estat estudiant. Quin dia més bò hem passat tots junts!

Eixida Infantil 3 anys a la Granja de Benigànim

La pluja a última hora no ens ha impedit disfrutar d’un dia de granja als xiquets de tres anys: gallines, ànecs, cabretes… i moltes altres activitats de granja que hem fet de molt bona gana i amb molta il•lusió. Un dia de categoria!

9 de Juny de 2011
PARTICIPACIÓ EN LES COMPETICIONS ESPORTIVES DE L’ESCOLA PIA

Més de quaranta alumnes de Secundària i Batxillerat han participat durant aquest curs 2010-2011 en les Competicions Esportives organitzades pel professor d’Educació Física Miguel Moya.

7 de Juny de 2011
Excursió 3r trimestre 2n cicle de Primària

La música ens ha fet gaudir d’un dia ple d’experiències i jocs amb els amics. Vam triar el Parc de l’Eixereta de Burjassot i allí fins els esquirols s’acostaven a veure i escoltar com jugàvem.

3 de Juny de 2011
Exposició artistes infantil

DURANT TOT L´ANY, ELS XIQUETS I XIQUETES D'INFANTIL HAN CONEGUT DIFERENTS AUTORS I TÉCNIQUES DE L´ART, I ELS HAN PLASMAT EN UN RECULL DE TREBALLS QUE PODRIA DEIXAR BOCABADAT A VAN GOGH O PICASSO.

2 de Juny de 2011
Graduació 2n Batxillerat

El passat divendres 29 de maig els alumnes de 2n Batxillerat es graduaren. Primer tinguérem una celebració a l’Església amb parlaments del titular i director, pares i alumnes. Posteriorment, es feu lliurament de l’orla, insígnia del col•legi i clauer. Finalment, sopàrem al voltant de 200 persones al Claustre de l’Antiga Universitat i visionarem un power-point de fotografies.

30 de Maig de 2011
EXPOSICIÓ DE PLÀSTICA A PRIMÀRIA

Aquest és el segon curs que fem exposició de plàstica. El professorat ha vist la necessitat de continuar-la perquè motiva la relació interpersonal dels alumnes al treballar en alguns nivells en equip i a la vegada es produix una relació entre els cicles de Primària. A més a més està la satisfacció de vore el resultat d’un treball que duu a la reflexió per intentar plasmar allò que es vol i els professors/res vegem com els alumnes interpreten el món que els envolta.

Gener 2019

"1. De lo que se dice de algunos de esa casa que no se preocupan de la perfección religiosa, estén seguros que atesoran para sí mismos la ira, y pronto, con la ayuda del Señor, se darán cuenta de esto:, no saben lo que importa procurar ahora la perfección, dado el poco tiempo que tenemos:, el Señor se lo hará comprender (Al P. Cherubini, Narni, 578-1627). 2. Eso mismo de sustituir en una escuela por ausencia de un maestro lo he hecho yo a menudo y no he perdido con ello crédito alguno ante los seglares. En cambio, entre nuestros religiosos, cuando uno llega a Superior de una casa, parece que queda libre para siempre de dar escuela y es una gran tentación por la que muchos de los nuestros se han dejado vencer (Al P. Fedele, Nápoles, 2798-1638). 3. Oigo también que mandan a Roma al H. Juan Bautista de la Estrella, con lo cual muestran poca prudencia y poco amor a la Religión, pues mandan a Roma a sujetos que les parecen inquietos o pocos útiles para sus casas, mientras que en Roma tendrían que estar las personas de mayor virtud y prestancia de toda la Religión:, pues de esta casa, que está a la vista del Pontífice y de los Cardenales, debe salir el buen nombre de la Religión. Considere, pues, V.R. qué afecto tiene a la Religión quien manda a la casa de Roma a los religiosos más inquietos y más imperfectos que tiene (Idem). 4. Espero que Dios bendito dé a V.R. y a sus compañeros espíritu y fervor incluso hasta el derramamiento de la sangre para superar todas las adversidades que puedan suceder (Al P. Conti, Nikolsburg, 4089-1643). 5. Procure V.R. ayudar al prójimo en toda ocasión y de todas las formas posibles, ya que así demostrará que ama verdaderamente a Dios (Al P. Novari, Litomysl, 4085-1643)."