Galeria Multimèdia

Imatges

21 de Juny de 2011
Padrins de lectura 5 A

DURANT AQUEST CURS ELS ALUMNES DE 5 ANYS HAN REALITZAT DIFERENTS ACTIVITATS DINS DEL PLA D´ANIMACIÓ A LA LECTURA DE L´ESCOLA PIA. UNA D´AQUESTES ACTIVITYATS HA SIGUT ELS PADRINS DE LECTURA, EN LA QUAL ALUMNES DE 1r D´E.S.O. APADRINEN UN XIQUET O XIQUETA DE 5 ANYS PER AJUDAR-LO A LLEGIR.

21 de Juny de 2011
Padrins de lectura 5 B

Eixida Infantil 5 anys a Mundomar

Els xiquets i xiquetes de 5 anys hem passat un dia inoblidable a Mundomar: dofins, lleons marins… i molts més animals dels quals hem disfrutat en esta última excursió d’Infantil. Esperem fer-ne moltes més junts a Primària.

Eixida Infantil 4 anys a Terranatura

Terranatura ha sigut el destí de l’excursió de 4 anys. Allí hem disfrutat de veure en directe els animals salvatges que hem estat estudiant. Quin dia més bò hem passat tots junts!

Eixida Infantil 3 anys a la Granja de Benigànim

La pluja a última hora no ens ha impedit disfrutar d’un dia de granja als xiquets de tres anys: gallines, ànecs, cabretes… i moltes altres activitats de granja que hem fet de molt bona gana i amb molta il•lusió. Un dia de categoria!

9 de Juny de 2011
PARTICIPACIÓ EN LES COMPETICIONS ESPORTIVES DE L’ESCOLA PIA

Més de quaranta alumnes de Secundària i Batxillerat han participat durant aquest curs 2010-2011 en les Competicions Esportives organitzades pel professor d’Educació Física Miguel Moya.

7 de Juny de 2011
Excursió 3r trimestre 2n cicle de Primària

La música ens ha fet gaudir d’un dia ple d’experiències i jocs amb els amics. Vam triar el Parc de l’Eixereta de Burjassot i allí fins els esquirols s’acostaven a veure i escoltar com jugàvem.

3 de Juny de 2011
Exposició artistes infantil

DURANT TOT L´ANY, ELS XIQUETS I XIQUETES D'INFANTIL HAN CONEGUT DIFERENTS AUTORS I TÉCNIQUES DE L´ART, I ELS HAN PLASMAT EN UN RECULL DE TREBALLS QUE PODRIA DEIXAR BOCABADAT A VAN GOGH O PICASSO.

2 de Juny de 2011
Graduació 2n Batxillerat

El passat divendres 29 de maig els alumnes de 2n Batxillerat es graduaren. Primer tinguérem una celebració a l’Església amb parlaments del titular i director, pares i alumnes. Posteriorment, es feu lliurament de l’orla, insígnia del col•legi i clauer. Finalment, sopàrem al voltant de 200 persones al Claustre de l’Antiga Universitat i visionarem un power-point de fotografies.

30 de Maig de 2011
EXPOSICIÓ DE PLÀSTICA A PRIMÀRIA

Aquest és el segon curs que fem exposició de plàstica. El professorat ha vist la necessitat de continuar-la perquè motiva la relació interpersonal dels alumnes al treballar en alguns nivells en equip i a la vegada es produix una relació entre els cicles de Primària. A més a més està la satisfacció de vore el resultat d’un treball que duu a la reflexió per intentar plasmar allò que es vol i els professors/res vegem com els alumnes interpreten el món que els envolta.

Febrer 2018

"1. En cuanto a los que padecen de estómago, yo he usado un remedio, que en menos de un mes los he curado, y creo que de otra forma no se hubieran curado. Y ha sido que por la mañana les daba una sopa de pan tostado o rayado, no demasiado abundante y un poco más de una hogaza y un par de manzanas cocidas, o bien algunas uvas pasas o algunos higos. Por la tarde mucho menos, a fin de que el calor natural, puesto que se ha debilitado, pueda no sólo digerir la comida, sino también los malos humores, los cuales de otra manera no se curarán nunca con medicinas. Al sentido parece duro este remedio, pero es mejor soportar un mes o poco más esta pequeña molestia que estar toda la vida con semejantes dolores y con peligro de mayores trastornos (Al P. Costantini, Nursia, 788- 1628). 2. Oigo que van bien las escuelas. El Señor les dé siempre a todos un conocimiento cada vez mayor del gran bien que se hace, no sólo al impedir que los niños cometan el mal, sino también al lograr que aprendan el santo temor de Dios, que es una acción no sólo meritoria de mayores bienes, sino también de mucha satisfacción por nuestros errores:, estando todos de acuerdo harán con esto un gran servicio a Dios que es de mucha utilidad al prójimo y a Uds. mismos (Al P. Cherubini, Nápoles, 791-1628)."