16 de Febrer de 2019
CONCURS MINIXEF

Després d'uns dies de projecte on els alumnes han conegut entre altres aspectes els hàbits saludables que hem de tindre en compte per a portar una vida sana, se'ls va proposar com a producte final el concurs de cuina “MiniXef”.

Prèviament a esta activitat cada xiquet presentà una recepta

15 de Febrer de 2019
MOCK EXAMS 2019

13 de febrer pel matí s’han fet les proves A2 d’anglés de Conselleria i a les 15h. els ja coneguts mock exams per a la preparació dels exàmens de Cambridge. La finalitat d’aquestes proves es tindre una orientació sobre el nivell en què es troben i així després poder presentar-se als examens reals dels diferents nivells KET, PET i First.

14 de Febrer de 2019
MUSEU FALLER “TIRANT LO BLANCH” - 3r ESO

Dimecres dia 13 de febrer, els alumnes de 3r d’ESO de l’Escola Pia i altres centres de Gandia gaudirem de la representació teatral del  nostre clàssic “Tirant lo Blanch” de Joanot Martorell al Museu Faller de Gandia, a càrrec de la companyia teatral CATACRAC, que va fer una lectura molt original, actual i humorística de la novel·la; per acabar

13 de Febrer de 2019

'‘EnRÉDate CON JESÚS’'

Ahir 12 de Febrer amb motiu del dia de la Vida Consagrada, els alumnes de sisè de Primària compartiren una celebració en la Col·legiata junt amb altres sis col·legis de Gandia.

Amb el lema “EnRÉDate con Jesús”  se’ns convida a agrair la presencia de persones compromeses amb Jesús i la seua

13 de Febrer de 2019
1r DE BATXILLERAT VISITA LA UPG

L’alumnat de 1r de Batxillerat ha visitat hui el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València, on han gaudit d’una visita guiada per totes les seues instal·lacions i han rebut una xarrada informativa sobre tots els graus i màsters que ofereix la universitat a la nostra ciutat.

11 de Febrer de 2019
INTERCOL·LEGIAL 2n ESO

Els alumnes de del grup Moviment de 2n d’ESO han participat aquest cap de setmana d’una convivència en l’alberg La Salle de Llíria. Allí han compartit junt als alumnes d’altres centres una experiència amb el títol “El senyor dels anells” amb l’objectiu principal fomentar el creixement de la vida d’un mateix i del seu entorn.

7 de Febrer de 2019
TREBALL COOPERATIU DELS XIQUETS DE 3 ANYS

Els xiquets i xiquetes de 3 anys estem treballant el projecte del cos, aprofitant l’ajuda de les alumnes d’acció social, hem pogut realitzar un treball cooperatiu que ens ha servit per conèixer millor els 5 sentits.

LES DONACIONS A CENTRES CONCERTATS PODEN SER OBJECTE DE DESGRAVACIÓ FISCAL

Davant les notícies aparegudes als mitjans sobre deduccions d’IRPF en centres concertats.

“Escoles Catòliques manté el missatge de tranquil·litat a les famílies i als centres”

Escoles Catòliques sol·licita prudència davant les notícies aparegudes segons les quals les aportacions

'SUPER MARIO HEALTH', PROJECTE 6é PRIMÀRIA

Aquest trimestre els alumnes de 6é de primària s'han embarcat en el projecte “Super Mario Health”, un projecte que part de l'assignatura de Ciències Naturals, on han pogut conéixer de primera mà el procés i els aparells que intervenen en la funció de nutrició a través d'interessants activitats de gamificació i de treball col·laboratiu.

'BUSCANT A NEMO'. INTERCOL·LEGIAL 5è PRIMÀRIA

Fa uns dies alguns alumnes del grup Moviment Calassanç de 5è varen gaudir d’una jornada de convivència junt a companys de l’Escola Pia de Castelló, València i Albacete.

Una convivència amb una única temàtica “Buscant a Nemo” que tenia com a objectiu principal fomentar el creixement de la vida d’un mateix i del seu entorn.

Febrer 2019

"1. V.R. tenga mucho cuidado y procure que el P. Mateo atienda a que el Hno. no sea superado por la tentación, porque si volviese al mundo, Dios sabe cómo acabaría, gozando de libertad y con tales compañeros (Al P. Castilla, Frascati, 786-1628). 2. La salud se debe cuidar, sin exponerla a peligros, sobre todo encontrándose débil (Al P. Graziani, Nápoles, 2197-1634). 3. V.R. consiga que el Superior y algún otro que tenga celo de la Religión, se sepan al dedillo, como se dice, algunos capítulos de las Constituciones que los súbditos suelen trangredir con más frecuencia:, y cuando ven que alguno no los observa, sea enmendado en seguida: cuando llegan de fuera el Superior interrogue al menos una vez al día a uno de los compañeros que ha estado fuera, para que le indique dónde han estado y qué han hecho, y esto lo puede mandar en virtud de santa obediencia:, téngase también cuidado del silencio y de cosas semejantes. Además obligue a todos a que estudien las Constituciones, al menos los capítulos que se refieren a los súbditos y decídanse a observarlos todos literalmente, que no se les pide sino una cosa muy justa y aprobada por el Espíritu Santo por medio de su Vicario (Idem). 4. Los sensuales pierden el don de la oración por la cual se comunica el Hijo de Dios y sus méritos a los sobrios (Idem). 5. Los temerosos de Dios siguen las rúbricas del misal (A Nápoles 2198-1634). 6. Por la gracia del Señor V.R. no se ha dejado vencer por las pasiones, por lo tanto debe poner todo su empeño en ayudar a los que se dejan vencer por ellas, pues así hará una obra muy agradable a Dios. Exhorte a todos a preocuparse de la salvación de la propia alma, no teniendo aversión uno contra otro, que es una gran peste de las Religiones, y no tiene poca gracia de Dios quien se sabe librar de esto (Al P. Mussesti, Ancona. 2683-1637). 7. Le exhorto a que cuando le ocurra algo, no demuestre nunca pasión, sino sólo celo, con palabras que no manifiesten acaloramiento, porque donde se descubre la pasión, no se da el crédito que se debería. Mantenga correspondencia más bien con los Superiores que con otros que se muestran amigos, pero que no lo son de verdad (Al P.V. Berro, Mesina, 3279-1640)."