11 de Juliol de 2019
L’ESCOLA PIA DE GANDIA SE SITUA EN EL LLOC 73 DE LA COMUNITAT VALENCIANA EN ELS RESULTATS DE LES PROVES D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT i EL PRIMER DE GANDIA

La Conselleria d’Educació ha publicat hui els resultats del mes de juny de les Proves d’Accés a la Universitat del Sistema universitari valencià. En tota la Comunitat Valenciana més de 450 centres educatius han presentat

11 de Juliol de 2019
LLIURAMENT DELS PREMIS EXTRAORDINARIS i MATRÍCULES D’HONOR

El divendres 5 de juliol a l’Església de l’Escola Pia es celebrà l’acte de lliurament dels premis extraordinaris als tres millors expedients de 6é de Primària i 4t d’ESO i les matrícules d’honor als sis alumnes de 2n de Batxillerat.

EXPERIÈNCIES D’ESTIU GANDIA

Un bon grup d’alumnes de 1r, 3r i 4t d’ESO acompanyats pels professors Alfredo Marcos, Gonzalo Chirivella, M. José Ferrerons i Jorge Ortín han començat les experiències d’estiu. Els alumnes de 3r d’ESO acompanyats per M. José Ferrerons i Gonzalo Chirivella isqueren el 6 de setembre de

PERALTA DE LA SAL 2019

Després d’eixir de Gandia a les 9 hores, arribem a Peralta de la Sal a les 18 hores. S’han repartit les habitacions a mesura que arribaven la resta de grups: Santander, Oviedo, Aluche, Alcalá de Henares, Albacete i Gandia.

Ens presentem els catequistes i expliquem les línies

SANTO TORIBIO DE LIÉBANA 2019

Hui hem eixit del càmping de Santillana del Mar a les 8 hores. Molt bé el viatge, la nit i l’inici del pelegrinatge. Anem cap a Comillas on celebrarem l’Eucaristia i gaudirem de la platja. Hui era el dia de l’espera, de confiar en Déu per a poder ficar-se en moviment, segons hem pogut sentir en la paraula d’Isaïes.

CAMÍ DE SANT JAUME 2019

Monforte de Lemos. Els col·legis de Gandia, Algemesí, Malva-Rosa, Carnissers, Villacarriedo, Santander, Oviedo i Monforte iniciem el pelegrinatge a Santiago de Compostel·la.

Hem tingut un moment per a viure l’Eucaristia, hem sopat a

4 de Juliol de 2019
RESUM ANUAL CAMPANYES DAS

Bon estiu a totes i totes! Des del Departament d’Acció Social hem fet una mirada retrospectiva al que ha sigut aquest curs. La comunitat educativa de l’Escola Pia de Gandia ha pres part en nombroses activitats i campanyes al llarg de l’any.

A continuació us deixem un resum de tot el recaptat gràcies a la vostra participació i solidaritat.

FESTIVAL MUSICAL FI DE CURS

El passat 20 de juny acomiadarem el curs 2018-2019 fent un festival musical on tots els alumnes d’infantil i primària homenatjarem al famós grup britànic QUEEN.

Va ser un acte molt intens i  ple d’emocions, presentat per dos alumnes de sisé. Sonaren èxits com “Bohemian Rhapsody” o “We Will Rock You” entre molts altres.

FORMACIÓ DEL PROFESSORAT

La formació del professorat és un element fonamental per a millorar la seua capacitació i adaptació als canvis socials i legislatius. Durant els mesos de maig i juny, el claustre de professors ha participat en diferents accions formatives molt significatives.

En primer lloc, en dues sessions, els professorat juntament

FESTIVAL DE DANSA FI DE CURS

El dijous 19 de juny els alumnes de dansa de l'Escola de Música i Dansa de la Escola Pia van acabar el curs amb el tradicional festival.

Tots els alumnes de l'Escola de Dansa, des d'Infantil fins a 5è de Primària, van fer les delícies d'uns pares, iaios, oncles

Juliol 2019

"1. No es preciso que para cada mínimo aviso V.R. haga que me escriban los otros dos padres, porque si no creo a su respuesta menos me tranquilizaría por las cartas de los de casa, pudiendo sospechar que me escriben para excusar a los otros. Vea V.R. si hay que corregir esa equivocación:, si es falsa, que le sirva para no caer en ella, y responda sencillamente «es así o no». Y cuando se trata de cosas que merecen más que una simple advertencia, sin duda que recabaré más información (Al P. Cherubini, Ancona, 2077-1633). 2. Los asuntos de Mesina se encuentran sabe Dios cómo:, antes se arreglaban todos con la sola presencia del P. Pedro, y ahora Dios sabe cuándo y cómo se arreglarán:, espero que los de Palermo se arreglen. Es necesario soportar semejantes oposiciones en la Religión, porque algunos se cuidan poco del bien común, y lo posponen al particular (Al P. Cherubini, Cesena, 2558-1636). 3. El General y Fundador del Instituto de las Escuelas Pías, humilde y devotísimo siervo de V.E. viendo claramente que el poder de algunos oprime esta obra de Dios, que a él le ha costado durante 50 años seguidos fatigas, cansancios y sudores increíbles, no pudiendo más recurre confiadamente a la protección potentísima de su mucha piedad, suplicándole que quiera oponerse eficazmente a la violencia de quienes quieren echarla por tierra o directa o indirectamente:, directamente tratando de suprimirla:, indirectamente o reduciendo la Religión que la ejerce a simple Congregación de sacerdotes seculares, o restringiéndola a enseñar sólo leer, escribir y ábaco, prohibiéndole enseñar lengua latina:, o finalmente quitándole lo que la hace apreciable hasta a los ojos de los heréticos, es decir, la profesión de la suma Pobreza y una discretísima austeridad en la vida y el vestido (Al card. Spada, Roma, 42781-1645)."