EIXIDA CULTURAL-VALÈNCIA 2n ESO

7 de Gener de 2013

El divendres 21 de desembre de 2012, els alumnes de 2n ESO i els seus tutors vam visitar la ciutat de València.

En arribar a la capital, els monitors d’EDUCO van dividir els alumnes en grups i els van anar explicant la història d’aquesta ruta medieval.

En primer lloc vam pujar a les Torres de Serrans i després ens vam desplaçar cap al Micalet – campanar de la Catedral. Des de dalt vam gaudir de les vistes de la ciutat.

Finalitzàrem la ruta fent la visita a la Llotja de València, declarada Patrimoni de la Humanitat. La professora d’Història va anar explicant amb tot detall cadascuna de les sales que vam visitar.

Aprofitàrem el migdia per anar a dinar al riu i allí els monitors acabaren organitzant al grup diferents activitats a l’aire lliure.

Els tutors vam quedar satisfets pel dia que vam gaudir. Felicitem els alumnes pel seu bon comportament i interés cultural i als monitors per la seua participació i col.laboració.

LA RESTA DE LES IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA.

Febrer 2019

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."