SUMA’T AL REPTE

25 de Febrer de 2013

Suma’t al repte. Jose Torres, el nostre conserge, i Carmen participen en la XI Mitja Marató Ciutat d’Oliva per una bona causa.

El pròxim diumenge 3 de març se celebra L’Espenta Oliva, la XI Quarta i Mitja Marató Ciutat d’Oliva en la qual participen molts valencians però també d’altres ciutats de l’estat i de la resta d’Europa.

Jose i Carmen, vinculats a l’Escola Pia de Gandia, han decidit participar en la cursa “per una bona causa”: donar suport a l’educació de 540 xiquets i xiquetes de les escoles i internats rurals de Bolívia, gestionats per Itaka Escolapis.

Des d’aquesta mateixa web, tu pots donar suport a la iniciativa, realitzant un donatiu puntual destinat el manteniment d’aquests centres educatius. Entra a través del bànner, informa’t i suma’t al repte.

També pots col•laborar difonent el repte a través del correu electrònic, twitter o facebook, i per suposat participant en aquest o altres esdeveniments esportius per una causa solidària. Sols has de comunicar-nos la teua intenció a sedevalencia@itakaescolapios.org i t’informarem detalladament de com fer-ho.

Febrer 2019

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."