VIATGE A LAVAL 2013

29 de Maig de 2013

GRÒNICA DEL VIATGE

Des de passat dissabte els alumnes de 2º i 3r d’ESO del nostre Centre juntament amb el Col.legi Carmelites estem a Laval (França).

El viatge va transcòrrer sense incidències importants. I després de 19 hores de viatge, amb visita inclosa la ciutat d’Argens perquè arribavem abans de l’horari previst ,cap a les 13 hores, arribarem al Collège Avesnières. Allí ens esperàvem les famílies d’acollida per passar el cap de setmana amb ells.

En arribar molts dels nostres alumnes van poder gaudir del FESTIVAL des 3 ELEPHANTS. Aquest és un festival d’arts escèniques (teatre al carrer, concerts de música pop, tecno… teatre de sala…), uns altres van passar el cap de setmana visitant Paris, Brest o van visitar els voltants amb les famílies.

------------------------------------------

Dilluns 27. Primer dia de classe amb els companys francesos. Tots els alumnes tenien moltes coses a dir sobre el seu cap de setmana.

L’activitat prevista per a aquest dia és descobrir la ciutat de Laval. De matí , visita al Museu de Tatin (pintor d’art naïf) en plena natura. A les 12, tornada al Centre per dinar amb els companys i a les 14hores visita guiada per la ciutat amb jocs per descobrir-la. Així els alumnes interaccionen i han d’estar atents a les explicacions del guia.

El sol ens va acompanyar i va fer que el passarem un bon dia.

Octubre 2018

"1. El Señor, por quien trabajamos, nos ayudará (Al P. Castilla, Frascati, 340-1625). 2. Que haya muerto el borriquillo no es de extrañar porque no todos saben tener cuidado de los animales como conviene:, ordinariamente se mueren por el poco cuidado y por el mal trato sin darles el debido pienso y descanso. En el futuro téngase más cuidado, y el Superior no confíe en la diligencia de un mozo, sino que los vea él con frecuencia (Al P. Giacomelli, Moricone, 1233-1629). 3. Avíseme también cómo atienden al estudio esos estudiantes nuestros llegados de Roma, y procure que se dé entera satisfacción al P. Tomás Campanella (Al P. Bandoni, Frascati, 1699-1631). 4. Me parece que no teniendo consistencia la obra en esa ciudad en la que se ha desplegado tanto trabajo, estará vacía de gratitud humana, y pobres de nosotros si Dios pagara los trabajos realizados por su amor como pagan los hombres los trabajos mucho mayores hechos por amor a ellos:, como con la paciencia y la perseverancia se suelen superar muchas dificultades, estamos esperando a ver qué se complace el Señor que resulte (Al P. Alacchi, Venecia, 1898-1632). 5. Aquí hemos recibido malas noticias de los asuntos de Flandes y de Alemania, y de que los herejes vencen a los católicos. El Señor defienda su santa fe y nos conceda la gracia de servirlo con todo fervor (ídem)."