VIATGE A LAVAL 2013

29 de Maig de 2013

GRÒNICA DEL VIATGE

Des de passat dissabte els alumnes de 2º i 3r d’ESO del nostre Centre juntament amb el Col.legi Carmelites estem a Laval (França).

El viatge va transcòrrer sense incidències importants. I després de 19 hores de viatge, amb visita inclosa la ciutat d’Argens perquè arribavem abans de l’horari previst ,cap a les 13 hores, arribarem al Collège Avesnières. Allí ens esperàvem les famílies d’acollida per passar el cap de setmana amb ells.

En arribar molts dels nostres alumnes van poder gaudir del FESTIVAL des 3 ELEPHANTS. Aquest és un festival d’arts escèniques (teatre al carrer, concerts de música pop, tecno… teatre de sala…), uns altres van passar el cap de setmana visitant Paris, Brest o van visitar els voltants amb les famílies.

------------------------------------------

Dilluns 27. Primer dia de classe amb els companys francesos. Tots els alumnes tenien moltes coses a dir sobre el seu cap de setmana.

L’activitat prevista per a aquest dia és descobrir la ciutat de Laval. De matí , visita al Museu de Tatin (pintor d’art naïf) en plena natura. A les 12, tornada al Centre per dinar amb els companys i a les 14hores visita guiada per la ciutat amb jocs per descobrir-la. Així els alumnes interaccionen i han d’estar atents a les explicacions del guia.

El sol ens va acompanyar i va fer que el passarem un bon dia.

Març 2017

"1. Bendito sea Dios por la visita que nos hace con tantos enfermos:, de nuestra parte hágase lo que se pueda, y después que su Majestad disponga como más le agrade (Al P. Graziani, Roma, 600-1627). 2. He recibido comunicación de Mesina de que el Arzobispo ha dicho que no obstante que nuestra obra le ha sido muy recomendada incluso por el Papa, está decidido a no aceptarla en Mesina. Nos es contrario un barón llamado Bonvicino, muy amigo de dicho Arzobispo, que es el jefe de los jurados de este año (Al P. Castilla, Frascati, 601-1627). 3. Vea V. R. cómo se encuentra esta casa para ayudar a esa de Frascati: al presente adeudo 230 escudos a dichas personas:, he de pagarles pronto y no tengo donde poderlos obtener, y Dios sabe lo que me aflige hacer esperar a otro (Al P. Castilla, Frascati, 1349-1630). 4. He sentido también grandísima alegría por la esperanza que hay de que la Serenísima República llegue a un acuerdo con el Emperador para que los herejes no hagan en Alemania el mal con que amenazan. El Señor favorezca este santo propósito y dé victoria a quien defiende siempre la santa fe católica (Al P. Alacchi, Venecia, 1765-1632). 5. V. R. manifiéstese fuerte en hacer observar las cosas mínimas, aunque al principio parezca un poco duro, que obrando de esa manera en poco tiempo hará gran bien a la casa (Al P. Ministro, Florencia, 2827-1638)."