TROBADA ESPORTIVA INTERCOL·LEGIAL - ESCOLA PIA BETÀNIA

10 de Juny de 2013

El passat 7 de juny la província Escola Pia Betània complia un any i amb aquest motiu s’organitzà aquesta trobada que convocava a tots els col·legis escolapis de la nostra província. Consistia en gaudir d’un cap de setmana de competicions esportives tant en categoria masculina com en femenina; les competicions abastaven des de l’atletisme (60 m., relleus, 1.500 m., etc.), bàsquet i futbol. Els mestres d’Educació Física sr. Vicent Torres i sra. Alejandra Sebastià immediatament acceptaren el repte de seleccionar el grup d’alumnes d’entre 5é i 6é de Primària, preparar-los per a aquestes competicions i acompanyar-los a Madrid.

Les activitats s’han desenvolupat al col•legi de l’Escola Pia de San Fernando en Pozuelo (Madrid) i els nostres alumnes estigueren allotjats al col•legi de l’Escola Pia d’Aluche, on està de titular el P. Francesc Mulet.

El viatge es realitzà en autobús juntament els companys de l’Escola Pia de Castelló i també compartiren allotjament amb ells. Durant tot el viatge, l’allotjament i les competicions han destacat el gran companyerisme i estima que ha sorgit entre els nostres alumnes i la resta de participants.

La trobada ha estat una experiència inoblidable per a tots els alumnes que han tingut la sort de participar-hi. Més de 400 xiquets i xiquetes de 5é i de 6é de Primària dels col•legis de l’Escola Pia d’Oviedo, Salamanca, Madrid, Getafe, Alcalá, Aluche, Pozuelo, Albacete, València, Castelló i Gandia han participat sempre amb un gran respecte i ànim de passar-ho bé.

Els nostres alumnes participaren en atletisme, bàsquet i futbol. El més important és que tots han participat, s’han divertit i han compartit tota la il•lusió que portaven. En atletisme han destacat Sandra Blanes amb el segon lloc en salt de llargada i Juan Fuster amb el 3r lloc en 1.500 metres; l’equip de bàsquet arribà las vuitens de finals i l’equip de futbol resultà guanyador.

La trobada finalitzà el diumenge amb l’Eucaristia i el lliurament de trofeus després de les finals.

MOLTES MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA

Maig 2018

"1. El Señor le conceda siempre más fervor de espíritu para mayor utilidad de las almas (Al P. Castilla, Frascati, 852-1628). 2. Podrá escribir al P. Vicente a Narni que su madre ha pasado a mejor vida, y que aplique algunas misas por su alma (Al P. Castilla, Roma, 1788-1632). 3. ...y que no mande ordenar ni al H. Jenaro ni al otro clérigo sin orden mía, porque oigo que no estudian y no son aptos para el sacerdocio (ídem)."