ACTE D’ACOMIADAMENT 4t ESO

19 de Juny de 2013

L’acte va constar de tres parts; la primera va ser una celebració de la Paraula, que va estar presidida pel Rector de la Comunitat Escolàpia, Francesc Fuster. En segon lloc, la part acadèmica, en la qual hi va haver un primer moment en què alumnes, professors, pares, direcció i titularitat van fer uns discursos en els quals els nostres alumnes van ser animats a continuar treballant i a sentir-se orgullosos del seu pas per l’Escola Pia. Un moment molt especial de la celebració va ser quan el Director, Borja Pinzón, va fer entrega de les mencions honorífiques a estudiants del centre que han ajudat als altres membres de la comunitat educativa en distintes activitats del centre: Cor, voluntariat, consell escolar, Hinnení, delegats de classe... Els alumnes guardonats van ser Verónica Torrubia, Irene Soler, Míriam Aparisi, Diego Navarro i Nacho Pla.

Quan van acabar la Celebració a l’Església, va començar un sopar en el qual tant pares, com familiars i professors, van compartir una nit molt agradable. Per acomiadar-se dels alumnes es va projectar una presentació molt entranyable de fotografies del seu pas pel col•legi.

MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDA

Maig 2019

"1. En cuanto al joven, por ahora no hay sitio en el noviciado:, es preciso ir muy cautos y conocer a uno antes de darle el hábito (Al P. Castilla, Frascati, 853-1628). 2. Los juicios de Dios son inescrutables y comúnmente parece a todos cosa extraordinaria que dure tanto el contagio en esa ciudad. El Señor dé a todos verdadero conocimiento de la causa y después ánimo eficaz para poner remedio (Al P. Alacchi, Venecia, 1620-1631). 3. ...me ha entregado una carta de V. R. y me ha relatado de boca la obra de esas Escuelas Pías de Palermo, con tanta exageración que si fuese verdad la mitad, me sería de gran consuelo:, tengo que creer que usa mucha solicitud y diligencia, porque al estar empleados novicios muy jóvenes sin práctica de escuelas y sin ejercicios particulares de retiro y devoción, no puede ir con la perfección que se requiere (Al P. Alacchi, Palermo. Moncallero 37-1634)."