ACTE D’ACOMIADAMENT 4t ESO

19 de Juny de 2013

L’acte va constar de tres parts; la primera va ser una celebració de la Paraula, que va estar presidida pel Rector de la Comunitat Escolàpia, Francesc Fuster. En segon lloc, la part acadèmica, en la qual hi va haver un primer moment en què alumnes, professors, pares, direcció i titularitat van fer uns discursos en els quals els nostres alumnes van ser animats a continuar treballant i a sentir-se orgullosos del seu pas per l’Escola Pia. Un moment molt especial de la celebració va ser quan el Director, Borja Pinzón, va fer entrega de les mencions honorífiques a estudiants del centre que han ajudat als altres membres de la comunitat educativa en distintes activitats del centre: Cor, voluntariat, consell escolar, Hinnení, delegats de classe... Els alumnes guardonats van ser Verónica Torrubia, Irene Soler, Míriam Aparisi, Diego Navarro i Nacho Pla.

Quan van acabar la Celebració a l’Església, va començar un sopar en el qual tant pares, com familiars i professors, van compartir una nit molt agradable. Per acomiadar-se dels alumnes es va projectar una presentació molt entranyable de fotografies del seu pas pel col•legi.

MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDA

Maig 2019

"1. El Señor le conceda siempre más fervor de espíritu para mayor utilidad de las almas (Al P. Castilla, Frascati, 852-1628). 2. Podrá escribir al P. Vicente a Narni que su madre ha pasado a mejor vida, y que aplique algunas misas por su alma (Al P. Castilla, Roma, 1788-1632). 3. ...y que no mande ordenar ni al H. Jenaro ni al otro clérigo sin orden mía, porque oigo que no estudian y no son aptos para el sacerdocio (ídem)."