VOLUNTARIAT ESCOLAPI

8 de Novembre de 2013

Des de fa ja alguns anys, els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat, són convidats a participar al Voluntariat Escolapi que organitzem amb els companys de Infantil. Els alumnes acompanyen als mestres en les diferents activitats i descobreixen la importància de l’educació infantil i de la responsabilitat respecte als xiquets. Alguns inclús, descobreixen la seua vocació i ja tenim ex-alumnes estudiant per treballar en el món dels xiquets.

Enguany hem tingut una sorpresa molt agradable i és que més de 20 alumnes estan participant d’aquest voluntariat oferint gratuïtament el seu temps i molts d’ells ens ajudaran en tasques d’Acció Social, com ara l’arreplegada de roba per a Globalmón, la oferta de jocs el dia de Calassanç, la campanya del “kilo”... És així que transmetem el voluntariat, la gratuïtat, l’especial protecció dels xiquets... valors que s’aprenen només practicant-los i que omplirien de goig el nostre mestre Calassanç. Que no va ser així com va començar ell?

Podeu vorer ací algunes fotografies. ¡Esperem que siga un any ple d’experiències!

Març 2017

"1. Bendito sea Dios por la visita que nos hace con tantos enfermos:, de nuestra parte hágase lo que se pueda, y después que su Majestad disponga como más le agrade (Al P. Graziani, Roma, 600-1627). 2. He recibido comunicación de Mesina de que el Arzobispo ha dicho que no obstante que nuestra obra le ha sido muy recomendada incluso por el Papa, está decidido a no aceptarla en Mesina. Nos es contrario un barón llamado Bonvicino, muy amigo de dicho Arzobispo, que es el jefe de los jurados de este año (Al P. Castilla, Frascati, 601-1627). 3. Vea V. R. cómo se encuentra esta casa para ayudar a esa de Frascati: al presente adeudo 230 escudos a dichas personas:, he de pagarles pronto y no tengo donde poderlos obtener, y Dios sabe lo que me aflige hacer esperar a otro (Al P. Castilla, Frascati, 1349-1630). 4. He sentido también grandísima alegría por la esperanza que hay de que la Serenísima República llegue a un acuerdo con el Emperador para que los herejes no hagan en Alemania el mal con que amenazan. El Señor favorezca este santo propósito y dé victoria a quien defiende siempre la santa fe católica (Al P. Alacchi, Venecia, 1765-1632). 5. V. R. manifiéstese fuerte en hacer observar las cosas mínimas, aunque al principio parezca un poco duro, que obrando de esa manera en poco tiempo hará gran bien a la casa (Al P. Ministro, Florencia, 2827-1638)."