CURSO VIRTUAL PARA PADRES Y MADRES: “EN FAMILIA”

20 de Novembre de 2013

La Conselleria de Sanitat de la Generalitat, en el seu afany de dotar a les famílies d'instruments que faciliten la seua labor de prevenció de conductes de risc, està desenvolupant el CURS VIRTUAL PER A PARES I MARES: “EN FAMÍLIA”, en col·laboració amb la Fundació d'Ajuda contra la Drogoaddicció (FAD), com una experiència pionera en la intervenció familiar Municipal.

El Curs Virtual per a pares “En Família” ha estat dissenyat per a enfortir el paper preventiu de conductes de risc (entre les quals es troben, entre unes altres, els problemes derivats pel consum de drogues), des del convenciment que prevenir en la família és alguna cosa natural, és a dir, alguna cosa possible de realitzar dia a dia, de forma senzilla i constant des d'una edat molt precoç. Està dirigit a pares i mares amb fills en edat escolar, interessats a conèixer o, si escau, aprofundir en les possibilitats d'actuació preventiva en la seua família.

Donat el caràcter gratuït de l'activitat i el gran nivell d'acceptació d'aquest curs, és convenient ens confirme el seu interès a participar en el Curs Virtual. Per a poder atendre la seua sol·licitud el més eficaçment possible li adjunte la següent adreça Web http://www.aulavirtualfad.org/enfamilia_VALENCIA.htm on trobarà una descripció detallada del Curs Virtual. Comencem l'11 de novembre però les inscripcions es poden realitzar des del 21 d'octubre fins al 25 de novembre.

Febrer 2019

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."