ASSAMBLEA GENERAL DE PARES

21 de Novembre de 2013

Com tot els anys, s’ha celebrat l’Asssamblea General de pares en la qual s’explica la situació econòmica del col·legi. El sr. Jose Antonio García, administrador provincial de col·legis, s’encarrega d’exposar els comptes i aclarir tots els dubtes que es plantegen. Igualment, es mostren les millores realitzades al llarg de l’estiu: reforma del pati de Primària, dotació de pissarres digitals en totes les aules de Secundària, instal·lació de manises en les classes de Batxillerat, rehabilitació de les tarimes de Primària, portes als banys del pati d’Infantil i Secundària, pintura de totes les instal·lacions, etc. Com és evident, cal agrair la col·laboració de totes les famílies amb el donatiu de l’Ajuda a l’Educació que possibilita que el centre continue funcionant amb normalitat (malgrat els endarreriments de la Conselleria) i es puguen millorar les instal·lacions. Gràcies a tots i a totes.

Descàrrega de documents:

Febrer 2019

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."