L’Escola Pia de Gandia será seu dels exàmens CAMBRIDGE ENGLISH

26 de Novembre de 2013

Ens complau anunciar que en el present curs acadèmic, el centre examinador oficial de la Universitat de Cambridge en València, LENGUAS VIVAS, realitzarà per primera vegada en la ciutat de Gandia una convocatòria dels exàmens d’anglés oficials d’aquesta prestigiosa universitat.

En un món en què l’anglés i la seua acreditació oficial s’han convertit en una qüestió necessària, es tracta d’una excel·lent notícia per als habitants de la ciutat de Gandia i poblacions de la comarca. A partir de juny, amb la convocatòria de les noves proves, la possibilitat d’acreditar el nivell d’anglés amb una certificació de reconegut prestigi internacional estarà simplement a un pas.

LENGUAS VIVAS utilitzarà com a ‘seu Cambridge’ en la ciutat de Gandia l’ESCOLA PIA, que des del primer contacte es mostrà en tot moment disposada a col·laborar per tal que les proves es puguen realitzar amb èxit, en les condicions que la Universitat de Cambridge demanda.

Les dates programades per a les proves escrites en aquesta ocasió són:

- PET (B1): dissabte 21 de juny

- FIRST (B2): dijous 26 de juny

- CAE (C1): dissabte 28 de juny

Les matrícules per a les proves està ja oberta i es pot realitzar a través de la pàgina web del centre examinador www.lenguasvivasexams.com. El termini d’inscripció finalitzarà el 18 d’abril.

Per a rebre més informació poden visitar la mateixa pàgina web o posar-se en contacte amb el centre en el telèfon 96 382 10 58.

¡Cambridge i Gandia estan a partir d’aquest moment una mica més prop!

NOTÍCIA TV

Descàrrega de documents:

Febrer 2019

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."