EL DIVENDRES DIA 29 VÀREM CELEBRAR EL DIA DE CALASSANÇ

3 de Desembre de 2013

El divendres dia 29  també vàrem celebrar el dia de CALASSANÇ a Secundària-Batxillerat. Començarem amb l’Eucaristia Presidida pel Vicari Episcopal i acompanyada per l’Abat de Gandia junt amb altres representants de diferents ordres religioses i en la que participarem diferents alumnes i el nostre cor. El pare Francesc Fuster, ens parlà dels inicis difícils de Calassanç i durant aquestes setmanes ha visitat cada classe per donar testimoni. A continuació vam esmorzar tots junts i posteriorment els alumnes participaren a diferents tallers (karaoke, manualitats, jocs de taula...) i activitats esportives com bàsquet, bolei i futbol. Alguns alumnes també optaren per ajudar als més menuts i participaren com a voluntaris en diferents activitats, inclús ens visitaren amb la mateixa finalitat, un grup d’exalumnes que organitzaren un taller de ball. Com cada any, va ser una jornada de convivència i diversió que els diferents membres de l’Escola Pia, Escolapis, personal no docent, representants dels pares, professors... acabarem amb un dinar de germanor en el que compartirem taula y records. Esperem que també per vosaltres fora un dia especial on recordar el nostre origen i la nostra missió.

MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA

Maig 2018

"1. El Señor le conceda siempre más fervor de espíritu para mayor utilidad de las almas (Al P. Castilla, Frascati, 852-1628). 2. Podrá escribir al P. Vicente a Narni que su madre ha pasado a mejor vida, y que aplique algunas misas por su alma (Al P. Castilla, Roma, 1788-1632). 3. ...y que no mande ordenar ni al H. Jenaro ni al otro clérigo sin orden mía, porque oigo que no estudian y no son aptos para el sacerdocio (ídem)."