EL DIVENDRES DIA 29 VÀREM CELEBRAR EL DIA DE CALASSANÇ

3 de Desembre de 2013

El divendres dia 29  també vàrem celebrar el dia de CALASSANÇ a Secundària-Batxillerat. Començarem amb l’Eucaristia Presidida pel Vicari Episcopal i acompanyada per l’Abat de Gandia junt amb altres representants de diferents ordres religioses i en la que participarem diferents alumnes i el nostre cor. El pare Francesc Fuster, ens parlà dels inicis difícils de Calassanç i durant aquestes setmanes ha visitat cada classe per donar testimoni. A continuació vam esmorzar tots junts i posteriorment els alumnes participaren a diferents tallers (karaoke, manualitats, jocs de taula...) i activitats esportives com bàsquet, bolei i futbol. Alguns alumnes també optaren per ajudar als més menuts i participaren com a voluntaris en diferents activitats, inclús ens visitaren amb la mateixa finalitat, un grup d’exalumnes que organitzaren un taller de ball. Com cada any, va ser una jornada de convivència i diversió que els diferents membres de l’Escola Pia, Escolapis, personal no docent, representants dels pares, professors... acabarem amb un dinar de germanor en el que compartirem taula y records. Esperem que també per vosaltres fora un dia especial on recordar el nostre origen i la nostra missió.

MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA

Febrer 2019

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."