GUILLERMO MARTOS, SUBINSPECTOR DEL COS DE LA POLICIA NACIONAL

12 de Desembre de 2013

Aquesta setmana ens ha visitat al Centre de Secundària i Batxillerat Guillermo Martos, subinspector del Cos de la Policia Nacional, que té la seu de treball a Gandia. Ens ha donat una série de xerrades que tenen com a objectiu conscienciar els joves de la utilització de les noves tecnologies, les seues responsabilitats  etc.. també per als grups de segon cicle de l’ESO i Batxillerat  ha parlat sobre la Violència de Gènere un problema que està agreujant-se a l’actualitat. Els alumnes s’han interessat molt per aquestos problemes, a més a més,  Guillermo ha utilitzat un vocabulari molt proper per als alumnes. Les xerrades han tingut molt bona acollida pels alumnes. La proposta tindrà una continuació amb unes xarrades per els pares i una altra per els professors. El Col·legi agraeix a Guillermo la dedicació desinteressada mostrada en la realització de les xerrades.

Febrer 2020

"1. Procure hacer amar la virtud de la santa humildad por medio de la cual conocerán el modo de obrar en todo momento (Al P. Busdraghi, Nápoles, 1325-1630). 2. No recuerdo haberle otorgado algún permiso que lo exima de hacer lo que le ordene el Superior inmediato:, no se admitan excusas semejantes a nadie, y así se lo dirá, ya que esto causaría desorden en la Religión (Al P. Cipolletta, Nursia, 1326-1630). 3. No puedo decirle otra cosa sino que el amor de Dios y de nuestro Instituto ha de mantener a V.R. y a los restantes religiosos nuestros, fuertes y perseverantes en la santa observancia (Al P. Grien, Nikolsburg, 4440-1647)."