OMAR ETS VIU EN NOSALTRES

16 de Desembre de 2013

El divendres 13 de desembre l’Escola Pia de Gandia visqué un altre dia molt emocionant. Tot girava al voltant del nostre alumne Omar Gorrita que fa uns mesos ens deixà per anar-se’n amb el Pare. Vingueren la família, mestres, pares i mares, alumnes, i tots amb una gran dignitat celebràrem la vida d’Omar.

Cal agrair a tots i a totes la participació, el respecte mostrat, l’estima manifestada i compartida, etc.; les paraules es queden curtes per a expressar tot el que es visqué amb Omar el passat divendres.

Alguns companys manifestaren el següent:

Ester Herrero: Un músic amb una gran sonrisa tan especial només hi ha un. T'estimem.

Sofia Giner Mañó: Perquè ens has donat una gran lliçó de vida, lluita, coratge i alegria. Sempre et recordarem i tindrem present, sempre.

Mauricio Pereto: Tu sonrisa, tu felicidad, tu amistad, tu compañia, tu fuerza.. Mil cosas q haran q no t olvidemos y estes siempre con nosotros.

Ana Gomez Caballero: Has sigut,eres i seràs el meu heroi!!!

Cristina Blázquez: Y siempre hasta el último minuto con la sonrisa en los labios.

Borja Arcos: Perque eres un exemple per a tots, i un heroi per a mi

Alberto Garcia: Enorme fins l'últim moment.

Joan Boluda Chova: Per una vida breu,intensa i exemplar. Un model a seguir que ens ha ensenyat molt als que seguim estant al seu voltant.

Alba Micó: Te echamos de menos, fuiste muy fuerte.

Maig 2018

"1. El Señor le conceda siempre más fervor de espíritu para mayor utilidad de las almas (Al P. Castilla, Frascati, 852-1628). 2. Podrá escribir al P. Vicente a Narni que su madre ha pasado a mejor vida, y que aplique algunas misas por su alma (Al P. Castilla, Roma, 1788-1632). 3. ...y que no mande ordenar ni al H. Jenaro ni al otro clérigo sin orden mía, porque oigo que no estudian y no son aptos para el sacerdocio (ídem)."