"DEU PUNTS FONAMENTALS PER A UNA BONA RELACIÓ ENTRE PARES I FILLS"

6 de Febrer de 2014

El pròxim dia 22 de febrer del 2014 a les 11.00 hores en el Saló d'Actes de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, Laura Rojas-Marcos, impartirà la tercera sessió de la II Edició de l'Escola de Pares i Mares, titulada "Deu punts fonamentals per a una bona relació entre pares i fills".

Laura Rojas-Marcos va nàixer a Nova York en 1970. Va estudiar humanitats en la Universitat de la Sorbona de París, llicenciada en Psicologia en la Universitat de Nova York i Màster en Psicologia Clínica per la Universitat Albert Einstein de Yeshiva. Va obtindre el títol superior de Psicoterapeuta en la Universitat Autònoma de Madrid i va completar els estudis de Doctorat en Psicologia Clínica, Forense i de la Salut en la Universitat Complutense de Madrid.

Autora de diversos articles i dels llibres “Parlar i Aprendre”, “El sentiment de Culpa” i “Som Canvi”. En estos moments està treballant en el seu pròxim llibre: “Relacions Familiars” que eixirà publicat al Novembre 2014.

Comptem amb el següent enllaç electrònic, perquè aquells pares i mares que vullguen assistir puguen omplir el model d’inscripció a la jornada, atés que l’aforament del saló d’actes és de 250 persones:

Els assistents que així ho desitgen podran vindre acompanyats pels seus fills o filles xicotets, a partir de 3 anys, que seran atesos per monitors de temps lliure mentres dure la sessió formativa.

Març 2017

"1. Bendito sea Dios por la visita que nos hace con tantos enfermos:, de nuestra parte hágase lo que se pueda, y después que su Majestad disponga como más le agrade (Al P. Graziani, Roma, 600-1627). 2. He recibido comunicación de Mesina de que el Arzobispo ha dicho que no obstante que nuestra obra le ha sido muy recomendada incluso por el Papa, está decidido a no aceptarla en Mesina. Nos es contrario un barón llamado Bonvicino, muy amigo de dicho Arzobispo, que es el jefe de los jurados de este año (Al P. Castilla, Frascati, 601-1627). 3. Vea V. R. cómo se encuentra esta casa para ayudar a esa de Frascati: al presente adeudo 230 escudos a dichas personas:, he de pagarles pronto y no tengo donde poderlos obtener, y Dios sabe lo que me aflige hacer esperar a otro (Al P. Castilla, Frascati, 1349-1630). 4. He sentido también grandísima alegría por la esperanza que hay de que la Serenísima República llegue a un acuerdo con el Emperador para que los herejes no hagan en Alemania el mal con que amenazan. El Señor favorezca este santo propósito y dé victoria a quien defiende siempre la santa fe católica (Al P. Alacchi, Venecia, 1765-1632). 5. V. R. manifiéstese fuerte en hacer observar las cosas mínimas, aunque al principio parezca un poco duro, que obrando de esa manera en poco tiempo hará gran bien a la casa (Al P. Ministro, Florencia, 2827-1638)."