"DEU PUNTS FONAMENTALS PER A UNA BONA RELACIÓ ENTRE PARES I FILLS"

6 de Febrer de 2014

El pròxim dia 22 de febrer del 2014 a les 11.00 hores en el Saló d'Actes de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, Laura Rojas-Marcos, impartirà la tercera sessió de la II Edició de l'Escola de Pares i Mares, titulada "Deu punts fonamentals per a una bona relació entre pares i fills".

Laura Rojas-Marcos va nàixer a Nova York en 1970. Va estudiar humanitats en la Universitat de la Sorbona de París, llicenciada en Psicologia en la Universitat de Nova York i Màster en Psicologia Clínica per la Universitat Albert Einstein de Yeshiva. Va obtindre el títol superior de Psicoterapeuta en la Universitat Autònoma de Madrid i va completar els estudis de Doctorat en Psicologia Clínica, Forense i de la Salut en la Universitat Complutense de Madrid.

Autora de diversos articles i dels llibres “Parlar i Aprendre”, “El sentiment de Culpa” i “Som Canvi”. En estos moments està treballant en el seu pròxim llibre: “Relacions Familiars” que eixirà publicat al Novembre 2014.

Comptem amb el següent enllaç electrònic, perquè aquells pares i mares que vullguen assistir puguen omplir el model d’inscripció a la jornada, atés que l’aforament del saló d’actes és de 250 persones:

Els assistents que així ho desitgen podran vindre acompanyats pels seus fills o filles xicotets, a partir de 3 anys, que seran atesos per monitors de temps lliure mentres dure la sessió formativa.

Maig 2018

"1. El Señor le conceda siempre más fervor de espíritu para mayor utilidad de las almas (Al P. Castilla, Frascati, 852-1628). 2. Podrá escribir al P. Vicente a Narni que su madre ha pasado a mejor vida, y que aplique algunas misas por su alma (Al P. Castilla, Roma, 1788-1632). 3. ...y que no mande ordenar ni al H. Jenaro ni al otro clérigo sin orden mía, porque oigo que no estudian y no son aptos para el sacerdocio (ídem)."