PROGRAMA DESPERTA

11 de Febrer de 2014

El Dilluns 10 de Febrer de 2014 van realitzar unes proves  dins del Programa Desperta, iniciativa d’Ortoxama (Clíniques de Psicologia, Logopèdia i Pedagogia) i la Universitat Politècnica, del campus de Gandia. L'objectiu del Programa Desperta és detectar les aptituds de l'alumnat, ja que els estudiants d'avui són els nostres universitaris i empresaris del demà. Açò comporta d'una banda, conèixer les habilitats mentals de les quals disposa cada alumne per a després, a partir d'elles i des de la innovació pedagògica, iniciar estratègies que els permeten crear unes mentalitats obertes i flexibles adaptades a les necessitats del mercat laboral.

Per a açò, s'han dissenyat unes proves específiques en les següents àrees:

Àrea de l'atenció i memòria:

Repercuteixen de forma significativa en la nostra execució tant en tasques acadèmiques com a laborals.

Àrea lògic-matemàtica i verbal

Defineixen el perfil vocacional permetent preparar-los per a un futur que millore les seues possibilitats.

Àrea de la creativitat

Desenvolupar-la permet aprendre a veure el món que els envolta de forma àmplia, divergent i amb una originalitat i flexibilitat que es requereix en l'acompliment professional.

Març 2019

"1. En lo referente a la Confraternidad de las Monjas tengo a pecho que no se sirvan de nuestros padres, ya que no harán poco si cumplen bien con su oficio ( Al P. Domingo, Nursia, 3330-1640). 2. He recibido una carta suya en la que me dice que se encuentra con mucha inquietud porque le achacan cosas que no ha hecho. Si es verdad que no las ha hecho, no tiene que estar con pena, sino soporte con paciencia por amor de Dios estas cosas:, y si las ha hecho no se debe inquietar porque es mucho mejor humillarse que queriendo excusarse merecer una fuerte mortificación (Al H. Matías de Pablo, Narni, 3332-1640)."