EscolAPPios i Webescuela, Pietat i Lletres 2.0

25 de Febrer de 2014

Actualitzant el lema de l’Escola Pia, Pietat i Lletres, l’Escola Pia Betània inaugurà a l’inici del curs l’aplicació EscolAPPios, disponible en Internet, IOS i Android, per a facilitar els nostres alumnes i professors la pregària del matí i els pensaments de Sant Josep de Calassanç. A poc a poc, s’han anat afegint nous continguts a aquest eina que ara es completa amb una actualització pensada, no tant sols per als nostres alumnes, sinó també per als pares. Dins d’EscolAPPios poden trobar un botó adreçat al portal Webescuela, un nou servei gratuït online que posem al seu abast per al reforç de l’estudi i l’educació en família: està concebut per a ser el vostre aliat en la formació dels vostres fills i filles.

Maig 2018

"1. En cuanto al joven, por ahora no hay sitio en el noviciado:, es preciso ir muy cautos y conocer a uno antes de darle el hábito (Al P. Castilla, Frascati, 853-1628). 2. Los juicios de Dios son inescrutables y comúnmente parece a todos cosa extraordinaria que dure tanto el contagio en esa ciudad. El Señor dé a todos verdadero conocimiento de la causa y después ánimo eficaz para poner remedio (Al P. Alacchi, Venecia, 1620-1631). 3. ...me ha entregado una carta de V. R. y me ha relatado de boca la obra de esas Escuelas Pías de Palermo, con tanta exageración que si fuese verdad la mitad, me sería de gran consuelo:, tengo que creer que usa mucha solicitud y diligencia, porque al estar empleados novicios muy jóvenes sin práctica de escuelas y sin ejercicios particulares de retiro y devoción, no puede ir con la perfección que se requiere (Al P. Alacchi, Palermo. Moncallero 37-1634)."