ESCOLAPIADES’14

25 de Març de 2014

Durant els dies 20 i 21 de Març, els alumnes de 5 anys han gaudit d’unes Olimpíades com a final de Projecte. En aquest 2n Trimestre, els alumnes de 5 anys han treballat el cos humà i han conegut la importància de fer esport i tindre cura del nostre cos. Per això, hem preparat unes Olimpíades en les que els nostres xiquets i xiquetes han realitzat diferents modalitats olímpiques així com diferents esports d’equip: velocitat, llançament de pes, halterofília, ciclisme, natació, futbol o bàsquet, entre altres.

Al finalitzar els jocs, van tindre la visita de dos jugadors del equip de Basquet de Gandia, que van participar en la Cerimònia de clausura i en l’entrega de medalles.

Tots els alumnes van gaudir dels jocs i tots van tindre la recompensa de alguna medalla pel seu esforç. Perquè el més important és participar…

MOLTES MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA

Febrer 2019

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."