INTERCANVI ALUMNES DE LAVAL

28 de Març de 2014

Amb  els  últims coets de la mascletà sonant, arribaren els alumnes del Lycée Avèsnieres de Laval  que participaven de l’intercanvi amb alumnes de Carmelites, IES Maria Enríquez i l’Escola Pia.

Aquesta vegada l’intercanvi ha sigut més curt (del 18 al 23 de març) però, això no els ha impedit fer tota una sèrie d’activitats.

Per començar, han gaudit de la nostra festa, les Falles, alguns d’ells han anat amb les seues famílies a València per conéixer els monuments; mentre que d’altres, estaven bojos per anar a la platja i banyar-se.

Com és tradició visitaren la nostra ciutat i  a l’Ajuntament de Gandia van tindre lloc la recepció oficial sent  rebuts per les autoritats.

Quan el  viatge estava a punt de finalitzar  passaren el dia a València, gaudint dels monuments més emblemàtics i l’ Oceanogràfic.

El que més els ha agradat ha sigut l’ambient de falles, els nostres menjars (alguns d’ells deien que mengem  massa), les taronges, el nostre magnífic clima mediterrani i la platja.

Com no, agrair l’esforç que tant la Direcció, Claustre, famílies com alumnes,  hem fet perquè aquesta activitat siga possible.

MÉS IMATGES A LA GALERIA

Febrer 2019

"1. Procure hacer amar la virtud de la santa humildad por medio de la cual conocerán el modo de obrar en todo momento (Al P. Busdraghi, Nápoles, 1325-1630). 2. No recuerdo haberle otorgado algún permiso que lo exima de hacer lo que le ordene el Superior inmediato:, no se admitan excusas semejantes a nadie, y así se lo dirá, ya que esto causaría desorden en la Religión (Al P. Cipolletta, Nursia, 1326-1630). 3. No puedo decirle otra cosa sino que el amor de Dios y de nuestro Instituto ha de mantener a V.R. y a los restantes religiosos nuestros, fuertes y perseverantes en la santa observancia (Al P. Grien, Nikolsburg, 4440-1647)."