INTERCANVI ALUMNES DE LAVAL

28 de Març de 2014

Amb  els  últims coets de la mascletà sonant, arribaren els alumnes del Lycée Avèsnieres de Laval  que participaven de l’intercanvi amb alumnes de Carmelites, IES Maria Enríquez i l’Escola Pia.

Aquesta vegada l’intercanvi ha sigut més curt (del 18 al 23 de març) però, això no els ha impedit fer tota una sèrie d’activitats.

Per començar, han gaudit de la nostra festa, les Falles, alguns d’ells han anat amb les seues famílies a València per conéixer els monuments; mentre que d’altres, estaven bojos per anar a la platja i banyar-se.

Com és tradició visitaren la nostra ciutat i  a l’Ajuntament de Gandia van tindre lloc la recepció oficial sent  rebuts per les autoritats.

Quan el  viatge estava a punt de finalitzar  passaren el dia a València, gaudint dels monuments més emblemàtics i l’ Oceanogràfic.

El que més els ha agradat ha sigut l’ambient de falles, els nostres menjars (alguns d’ells deien que mengem  massa), les taronges, el nostre magnífic clima mediterrani i la platja.

Com no, agrair l’esforç que tant la Direcció, Claustre, famílies com alumnes,  hem fet perquè aquesta activitat siga possible.

MÉS IMATGES A LA GALERIA

Maig 2019

"1. En cuanto al joven, por ahora no hay sitio en el noviciado:, es preciso ir muy cautos y conocer a uno antes de darle el hábito (Al P. Castilla, Frascati, 853-1628). 2. Los juicios de Dios son inescrutables y comúnmente parece a todos cosa extraordinaria que dure tanto el contagio en esa ciudad. El Señor dé a todos verdadero conocimiento de la causa y después ánimo eficaz para poner remedio (Al P. Alacchi, Venecia, 1620-1631). 3. ...me ha entregado una carta de V. R. y me ha relatado de boca la obra de esas Escuelas Pías de Palermo, con tanta exageración que si fuese verdad la mitad, me sería de gran consuelo:, tengo que creer que usa mucha solicitud y diligencia, porque al estar empleados novicios muy jóvenes sin práctica de escuelas y sin ejercicios particulares de retiro y devoción, no puede ir con la perfección que se requiere (Al P. Alacchi, Palermo. Moncallero 37-1634)."