REPRESENTACIÓ DE 'LUCES DE BOHEMIA'

11 d'Abril de 2014

El dimecres 2 de maig, els alumnes que estan cursant segon de batxillerat feren una eixida cultural al Teatre Flumen de València. Aquesta eixida fou considerada de gran importància tant per al professorat com per als alumnes, ja que aquesta consistia en assistir a la representació d’una obra adaptada de Luces de bohemia de Ramón María del Valle-Inclán inclosa en el temari de les proves PAU. Amb la representació es pretén recordar l’obra de cara a l’examen de juny de l’antiga selectivitat.

Els actors dugueren a terme un gran treball i van saber plasmar en escena el complicat text de Valle-Inclán. Després de la representació hi hagué un col·loqui amb els actors. Les preguntes que es feren tingueren a vore sobre cóm s’havia fet l’adaptació de l’obra de Valle.

Cal acabar dient que els alumnes tingueren una oportunitat estupenda per a acostar-se l’obra de teatre, no sols des del seu vessant literari sinó també des d’un punt de vista escènic que és potser el més allunyat del treball diari al col·legi.

Maig 2018

"1. El Señor le conceda siempre más fervor de espíritu para mayor utilidad de las almas (Al P. Castilla, Frascati, 852-1628). 2. Podrá escribir al P. Vicente a Narni que su madre ha pasado a mejor vida, y que aplique algunas misas por su alma (Al P. Castilla, Roma, 1788-1632). 3. ...y que no mande ordenar ni al H. Jenaro ni al otro clérigo sin orden mía, porque oigo que no estudian y no son aptos para el sacerdocio (ídem)."