ALUMNES DE 2n D’ESO A IRLANDA

11 d'Abril de 2014

Els alumnes de segon d’ESO estan gaudint d’una experiència per tal de reforçar el seu anglés i conèixer la cultura irlandesa d’una manera amena i divertida. Ens trobem a Athlhone, una localitat situada al centre d’Irlanda, a una hora i mitja de Dublín. Es tracta d’una ciutat travessada pel riu Shannon, i amb una trajectòria històrica important, sent el seu principal monument el castell situat al costat del riu.

Els alumnes es troben allotjats en famílies per a poder facilitar l’ús de la llengua anglesa i motivar la immersió en l’idioma. Durant els matins tots acudeixen a l’Acadèmica Shannon on comparteixen classes amb alumnes de la localitat i intercanvien experiències. Després de dinar, tenen diferents activitats programades com la visita al castell, jocs per a conèixer la ciutat i activitats esportives com tir amb arc. Cap a les 17,30 hores tornen amb les seues famílies i el contacte amb les mateixes motiva l’aprenentatge de l’idioma.

Segons els alumnes s’estan beneficiant d’una experiència fantàstica, les famílies els han acollit molt bé i, per tot això, fins i tot, els semblarà massa curt el temps, atés que estan gaudint molt.

Març 2017

"1. Bendito sea Dios por la visita que nos hace con tantos enfermos:, de nuestra parte hágase lo que se pueda, y después que su Majestad disponga como más le agrade (Al P. Graziani, Roma, 600-1627). 2. He recibido comunicación de Mesina de que el Arzobispo ha dicho que no obstante que nuestra obra le ha sido muy recomendada incluso por el Papa, está decidido a no aceptarla en Mesina. Nos es contrario un barón llamado Bonvicino, muy amigo de dicho Arzobispo, que es el jefe de los jurados de este año (Al P. Castilla, Frascati, 601-1627). 3. Vea V. R. cómo se encuentra esta casa para ayudar a esa de Frascati: al presente adeudo 230 escudos a dichas personas:, he de pagarles pronto y no tengo donde poderlos obtener, y Dios sabe lo que me aflige hacer esperar a otro (Al P. Castilla, Frascati, 1349-1630). 4. He sentido también grandísima alegría por la esperanza que hay de que la Serenísima República llegue a un acuerdo con el Emperador para que los herejes no hagan en Alemania el mal con que amenazan. El Señor favorezca este santo propósito y dé victoria a quien defiende siempre la santa fe católica (Al P. Alacchi, Venecia, 1765-1632). 5. V. R. manifiéstese fuerte en hacer observar las cosas mínimas, aunque al principio parezca un poco duro, que obrando de esa manera en poco tiempo hará gran bien a la casa (Al P. Ministro, Florencia, 2827-1638)."