CONSELLERIA D’EDUCACIÓ INFORMA: S’ESTAN ABONANT LES AJUDES PER A L’ADQUISICIÓ DE LLIBRES DE TEXT DEL CURS 2012-2013

22 de Maig de 2014

Els comuniquem que la Tresoreria de la Generalitat Valenciana ha abonat les ajudes per a l'adquisició de llibres de text del curs 2012-2013.

L'alumnat beneficiari de les dites ajudes (que en el dit curs estava matriculat en Educació Primària o en Educació Secundària Obligatòria), percebrà una quantitat individual de 125 euros, 88 euros o 50 euros, d'acord amb la quantia que se li va concedir, en el compte bancari que va indicar en la sol·licitud de l'ajuda.

Ha de comunicar esta informació a l'alumnat beneficiari de les dites ajudes del seu centre, amb la indicació que han de comprovar en els pròxims dies si s'ha fet efectiu el dit abonament en el compte bancari indicat en la sol·licitud.

En el cas que no dispose de la llista de beneficiaris del dit curs, podrà descarregar les dos llistes (la primera llista ldefinitiva i la segona llista de correcció d'errors) des de la pàgina web:

En esta pàgina web també trobarà el manual de procediment per a la gestió del pagament, devolucions i reintegraments de les dites ajudes que s'adjunta a este correu, així com el model de fitxa 3 que ha d'utilitzar-se per a comunicar el nou compte corrent quan siga necessari. Li preguem que ho llija atentament.

Tal com s'indica en el dit manual, aquells beneficiaris que no hagen percebut la transferència, per haver cancel·lat el compte o qualsevol altre motiu, necessàriament han d'omplir la fitxa 3 (que també es troba en l'esmentada pàgina web), encara que en el seu moment ja l'hagueren presentat, ja que per motius bancaris, des del mes de febrer del 2014 és obligatori la utilització del número IBAN.

Únicament es procedirà al canvi del compte bancari quan s'haja produït la devolució de la transferència des de l'entitat bancària.

Car recordar que el beneficiari de l'ajuda ha de ser titular o cotitular del nou compte i ha de tindre Número d'Identificació Fiscal. Si no es complix esta condició, l'ajuda serà tornada per les entitats bancàries. Els centres també poden indicar el seu propi compte, fent constar el seu CIF, com a nou destinatàri de la transferència.

Per a qualsevol consulta, sobre si s'ha realitzat el canvi de compte, etc. ha d'esperar-se almenys dos setmanes, ja que donat el gran volum de devolucions previstes no serà possible disposar de dades gravades abans d'eixa data.

Febrer 2019

"1. Procure hacer amar la virtud de la santa humildad por medio de la cual conocerán el modo de obrar en todo momento (Al P. Busdraghi, Nápoles, 1325-1630). 2. No recuerdo haberle otorgado algún permiso que lo exima de hacer lo que le ordene el Superior inmediato:, no se admitan excusas semejantes a nadie, y así se lo dirá, ya que esto causaría desorden en la Religión (Al P. Cipolletta, Nursia, 1326-1630). 3. No puedo decirle otra cosa sino que el amor de Dios y de nuestro Instituto ha de mantener a V.R. y a los restantes religiosos nuestros, fuertes y perseverantes en la santa observancia (Al P. Grien, Nikolsburg, 4440-1647)."