COMIAT DE 2n BATXILLERAT 2014:

3 de Juny de 2014

El passat dia 30 de maig celebrarem l’Acte de comiat dels alumnes de 2n de batxillerat. L’Acte començà amb la Celebració Litúrgica  de la Paraula de Déu, que presidí el P. Enric, amb la participació d’alumnes. A continuació vingué l’Acte Acadèmic amb les paraules dels alumnes: Alex Mayor i Júlia Miret, dels pares representats per Juan Beltrán. A continuació, el Director, Borja Pinzón, va fer un agraïment a tots els alumnes que d'una manera o d’altra  han participat en la vida escolar, fent especial menció als alumnes: Juan Beltrán Gisbert i Paula Evangelista Guillot. Per acabar va intervindré el Titular, Xavier Figueres que va finalitzar l’acte amb unes paraules.

Finalment els tutors, Borja Pinzón i Xelo González,  van fer entrega de les orles , a més d’un clauer i la insígnia del col·legi.

Com a colofó, Vicent Puig, alumne de 2n de batxillerat de ciències i com a agraïment a tots els companys ens va dedicar unes cançons acompanyat a la guitarra amb un amic.

L’acte es completà amb un sopar de famílies, alumnes i professors al Claustre del Col·legi , fent al final la projecció del CD que havien gravat i que tindran com a record del seu pas per l’Escola Pia.

LA RESTA D'IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA

Febrer 2019

"1. Procure hacer amar la virtud de la santa humildad por medio de la cual conocerán el modo de obrar en todo momento (Al P. Busdraghi, Nápoles, 1325-1630). 2. No recuerdo haberle otorgado algún permiso que lo exima de hacer lo que le ordene el Superior inmediato:, no se admitan excusas semejantes a nadie, y así se lo dirá, ya que esto causaría desorden en la Religión (Al P. Cipolletta, Nursia, 1326-1630). 3. No puedo decirle otra cosa sino que el amor de Dios y de nuestro Instituto ha de mantener a V.R. y a los restantes religiosos nuestros, fuertes y perseverantes en la santa observancia (Al P. Grien, Nikolsburg, 4440-1647)."