COMIAT DE 2n BATXILLERAT 2014:

3 de Juny de 2014

El passat dia 30 de maig celebrarem l’Acte de comiat dels alumnes de 2n de batxillerat. L’Acte començà amb la Celebració Litúrgica  de la Paraula de Déu, que presidí el P. Enric, amb la participació d’alumnes. A continuació vingué l’Acte Acadèmic amb les paraules dels alumnes: Alex Mayor i Júlia Miret, dels pares representats per Juan Beltrán. A continuació, el Director, Borja Pinzón, va fer un agraïment a tots els alumnes que d'una manera o d’altra  han participat en la vida escolar, fent especial menció als alumnes: Juan Beltrán Gisbert i Paula Evangelista Guillot. Per acabar va intervindré el Titular, Xavier Figueres que va finalitzar l’acte amb unes paraules.

Finalment els tutors, Borja Pinzón i Xelo González,  van fer entrega de les orles , a més d’un clauer i la insígnia del col·legi.

Com a colofó, Vicent Puig, alumne de 2n de batxillerat de ciències i com a agraïment a tots els companys ens va dedicar unes cançons acompanyat a la guitarra amb un amic.

L’acte es completà amb un sopar de famílies, alumnes i professors al Claustre del Col·legi , fent al final la projecció del CD que havien gravat i que tindran com a record del seu pas per l’Escola Pia.

LA RESTA D'IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA

Març 2019

"1. En lo referente a la Confraternidad de las Monjas tengo a pecho que no se sirvan de nuestros padres, ya que no harán poco si cumplen bien con su oficio ( Al P. Domingo, Nursia, 3330-1640). 2. He recibido una carta suya en la que me dice que se encuentra con mucha inquietud porque le achacan cosas que no ha hecho. Si es verdad que no las ha hecho, no tiene que estar con pena, sino soporte con paciencia por amor de Dios estas cosas:, y si las ha hecho no se debe inquietar porque es mucho mejor humillarse que queriendo excusarse merecer una fuerte mortificación (Al H. Matías de Pablo, Narni, 3332-1640)."