CELEBRACIÓ FI DE CURS 4t ESO

17 de Juny de 2014

Els alumnes de 4t d’ESO es van acomiadar de l’etapa de secundària amb una celebració amb les seues famílies i amics.

La celebració va constar de tres parts. En primer lloc ,va haver una Celebració de la Paraula presidida pel Provincial de la Província Betània, que es trobava a  Gandia. En l’homilia va tindre paraules d’ànim tant per als estudiants com per a tots els assistents.

La segona part va ser acadèmica i va haver discursos per part dels alumnes , pares i professors en els quals van recordar les seues vivències d’aquests anys i van donar les gràcies als membres de la comunitat educativa. També cal dir que el Director va fer entrega de tres mencions honorífiques a alumnes que al llarg d’aquestos anys han ajudat a altres companys o han col·laborat en activitats de l’Escola Pia. Els alumnes guardonats van ser David Belda, Núria Pastor i Vicent Banyuls.

Per últim, alumnes , familiars i professors van sopar al claustre I vam veure una presentació amb fotos de la seua estada al col·legi des dels tres anys fins avui.

Cal donar les gràcies a totes les persones que van fer que aquest acte fos tan entranyable per a tots els assistents.

Febrer 2019

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."