UN BON FINAL DE CURS DEL COR: UN DIA A AQUÒPOLIS

2 de Juliol de 2014

Al llarg de tot el curs, més de cent alumnes de Primària i Secundària han participat en l’activitat del Cor. Participaren en el Certamen de Calassanç, han col·laborat en les celebracions del col·legi com ara la missa de Sant Josep de Calassanç, han acompanyat els xiquets i xiquetes que han rebut la primera comunió amb els seus cants i, finalment, realitzaren un magnífic concert al Teatre Serrano amb la Societat Musical de Benirredrà per tal de recaptar fons per a la Fundació Itaka-Escolapis. Per això, després d’un bon treball, els membres del Cor es mereixen un regal i aquest ha estat passar un dia a Aquòpolis. El dissabte 28 de juny més de 70 alumnes s’ho passaren d’allò més bé al parc aquàtic. Cal felicitar a tots aquests integrants del cor per la constància i responsabilitat.

Març 2017

"1. Bendito sea Dios por la visita que nos hace con tantos enfermos:, de nuestra parte hágase lo que se pueda, y después que su Majestad disponga como más le agrade (Al P. Graziani, Roma, 600-1627). 2. He recibido comunicación de Mesina de que el Arzobispo ha dicho que no obstante que nuestra obra le ha sido muy recomendada incluso por el Papa, está decidido a no aceptarla en Mesina. Nos es contrario un barón llamado Bonvicino, muy amigo de dicho Arzobispo, que es el jefe de los jurados de este año (Al P. Castilla, Frascati, 601-1627). 3. Vea V. R. cómo se encuentra esta casa para ayudar a esa de Frascati: al presente adeudo 230 escudos a dichas personas:, he de pagarles pronto y no tengo donde poderlos obtener, y Dios sabe lo que me aflige hacer esperar a otro (Al P. Castilla, Frascati, 1349-1630). 4. He sentido también grandísima alegría por la esperanza que hay de que la Serenísima República llegue a un acuerdo con el Emperador para que los herejes no hagan en Alemania el mal con que amenazan. El Señor favorezca este santo propósito y dé victoria a quien defiende siempre la santa fe católica (Al P. Alacchi, Venecia, 1765-1632). 5. V. R. manifiéstese fuerte en hacer observar las cosas mínimas, aunque al principio parezca un poco duro, que obrando de esa manera en poco tiempo hará gran bien a la casa (Al P. Ministro, Florencia, 2827-1638)."