UN BON FINAL DE CURS DEL COR: UN DIA A AQUÒPOLIS

2 de Juliol de 2014

Al llarg de tot el curs, més de cent alumnes de Primària i Secundària han participat en l’activitat del Cor. Participaren en el Certamen de Calassanç, han col·laborat en les celebracions del col·legi com ara la missa de Sant Josep de Calassanç, han acompanyat els xiquets i xiquetes que han rebut la primera comunió amb els seus cants i, finalment, realitzaren un magnífic concert al Teatre Serrano amb la Societat Musical de Benirredrà per tal de recaptar fons per a la Fundació Itaka-Escolapis. Per això, després d’un bon treball, els membres del Cor es mereixen un regal i aquest ha estat passar un dia a Aquòpolis. El dissabte 28 de juny més de 70 alumnes s’ho passaren d’allò més bé al parc aquàtic. Cal felicitar a tots aquests integrants del cor per la constància i responsabilitat.

Febrer 2019

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."