ESCOLA DE PARES i MARES. “Com comunicar el divorci als fills/es i gestionar les emocions”

11 de Novembre de 2014

El pròxim dia 29 de novembre de 2014 a les 11.00 hores en el saló d'Actes de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, la Sra. Mar Sánchez Marchori, impartirà la primera sessió de la III Edició de l'Escola de Pares i Mares.

PRIMERA SESSIÓ : “Com comunicar el divorci als fills/es i gestionar les emocions”
PONENT:
Mar Sánchez Marchori
DATA: 29 de novembre de 2014
HORARI: d'11 a 13:30 (o 14)
INSCRIPCIÓ: Fins al 26 de maig

Mar Sánchez Marchori, diplomada en Estudis Avançats en Pedagogia Terapèutica, postgrau en Educació Sociopolítica, Orientadora familiar, Tècnica en màrqueting; professora externa en diverses universitats. Dona de reconegut prestigi en el món de la psicopedagogia, ensenyarà al pare i a la mare tècniques per a comunicar el divorci als fills i a les filles, habilitats per a gestionar les emocions i els conflictes en el seu transcurs.

Comptem amb la seua col·laboració a l’hora d’informar el nombre més gran de pares i mares sobre esta sessió, i els recordem el següent enllaç electrònic, perquè aquells pares i mares que vullguen assistir puguen omplir el model d’inscripció a la jornada, atés que l’aforament del saló d’actes és de 250 persones:

Els assistents que així ho desitgen podran vindre acompanyats pels seus fills o filles xicotets, a partir de 3 anys, que seran atesos per monitors de temps lliure mentres dure la sessió formativa.

Setembre 2019

"1. En cuanto al H. Juan Bautista si se enmienda me olvidaré del pasado, se le podrá quitar el impedimento de las manos y los pies, y podrá salir de la habitación de arriba y atender a las cosas del espíritu hasta que escriba, que será presto (Al P. Bandoni, Frascati, 1683-1631). 2. Quisiera que estuviera sano (el H. Antonio) y se preocupase de servir a Dios que es el fin para el que ha sido creado, pero la pasión lo tiene ciego como a otros (Al P. Rodríguez, Moricone, 2442-1635). 3. Procure V.R. dar alguna enseñanza de la vida espiritual a esos hermanos nuestros, ya que algunos de ellos tienen extrema necesidad, y encontrará campesinos y seglares más fáciles a las cosas espirituales que ciertos religiosos (ídem). 4. Es preciso perdonar todo por amor de Dios y por el bien de la Religión, y ser amable también de corazón con quienes nos han sido contrarios, que así lo quiere la ley de Cristo nuestro Maestro, y orar por ellos (Al P. Alacchi, Palermo, 2593-1636). 5. Por el bien común se debe olvidar el hombre de toda injuria o disgusto particular, siguiendo el dicho español: «dando gracias por agravios, negocian los hombres sabios» (ídem)."