ESCOLA DE PARES i MARES. “Com comunicar el divorci als fills/es i gestionar les emocions”

11 de Novembre de 2014

El pròxim dia 29 de novembre de 2014 a les 11.00 hores en el saló d'Actes de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, la Sra. Mar Sánchez Marchori, impartirà la primera sessió de la III Edició de l'Escola de Pares i Mares.

PRIMERA SESSIÓ : “Com comunicar el divorci als fills/es i gestionar les emocions”
PONENT:
Mar Sánchez Marchori
DATA: 29 de novembre de 2014
HORARI: d'11 a 13:30 (o 14)
INSCRIPCIÓ: Fins al 26 de maig

Mar Sánchez Marchori, diplomada en Estudis Avançats en Pedagogia Terapèutica, postgrau en Educació Sociopolítica, Orientadora familiar, Tècnica en màrqueting; professora externa en diverses universitats. Dona de reconegut prestigi en el món de la psicopedagogia, ensenyarà al pare i a la mare tècniques per a comunicar el divorci als fills i a les filles, habilitats per a gestionar les emocions i els conflictes en el seu transcurs.

Comptem amb la seua col·laboració a l’hora d’informar el nombre més gran de pares i mares sobre esta sessió, i els recordem el següent enllaç electrònic, perquè aquells pares i mares que vullguen assistir puguen omplir el model d’inscripció a la jornada, atés que l’aforament del saló d’actes és de 250 persones:

Els assistents que així ho desitgen podran vindre acompanyats pels seus fills o filles xicotets, a partir de 3 anys, que seran atesos per monitors de temps lliure mentres dure la sessió formativa.

Març 2019

"1. En lo referente a la Confraternidad de las Monjas tengo a pecho que no se sirvan de nuestros padres, ya que no harán poco si cumplen bien con su oficio ( Al P. Domingo, Nursia, 3330-1640). 2. He recibido una carta suya en la que me dice que se encuentra con mucha inquietud porque le achacan cosas que no ha hecho. Si es verdad que no las ha hecho, no tiene que estar con pena, sino soporte con paciencia por amor de Dios estas cosas:, y si las ha hecho no se debe inquietar porque es mucho mejor humillarse que queriendo excusarse merecer una fuerte mortificación (Al H. Matías de Pablo, Narni, 3332-1640)."