ESCOLA DE PARES i MARES. “Com comunicar el divorci als fills/es i gestionar les emocions”

11 de Novembre de 2014

El pròxim dia 29 de novembre de 2014 a les 11.00 hores en el saló d'Actes de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, la Sra. Mar Sánchez Marchori, impartirà la primera sessió de la III Edició de l'Escola de Pares i Mares.

PRIMERA SESSIÓ : “Com comunicar el divorci als fills/es i gestionar les emocions”
PONENT:
Mar Sánchez Marchori
DATA: 29 de novembre de 2014
HORARI: d'11 a 13:30 (o 14)
INSCRIPCIÓ: Fins al 26 de maig

Mar Sánchez Marchori, diplomada en Estudis Avançats en Pedagogia Terapèutica, postgrau en Educació Sociopolítica, Orientadora familiar, Tècnica en màrqueting; professora externa en diverses universitats. Dona de reconegut prestigi en el món de la psicopedagogia, ensenyarà al pare i a la mare tècniques per a comunicar el divorci als fills i a les filles, habilitats per a gestionar les emocions i els conflictes en el seu transcurs.

Comptem amb la seua col·laboració a l’hora d’informar el nombre més gran de pares i mares sobre esta sessió, i els recordem el següent enllaç electrònic, perquè aquells pares i mares que vullguen assistir puguen omplir el model d’inscripció a la jornada, atés que l’aforament del saló d’actes és de 250 persones:

Els assistents que així ho desitgen podran vindre acompanyats pels seus fills o filles xicotets, a partir de 3 anys, que seran atesos per monitors de temps lliure mentres dure la sessió formativa.

Febrer 2019

"1. Procure hacer amar la virtud de la santa humildad por medio de la cual conocerán el modo de obrar en todo momento (Al P. Busdraghi, Nápoles, 1325-1630). 2. No recuerdo haberle otorgado algún permiso que lo exima de hacer lo que le ordene el Superior inmediato:, no se admitan excusas semejantes a nadie, y así se lo dirá, ya que esto causaría desorden en la Religión (Al P. Cipolletta, Nursia, 1326-1630). 3. No puedo decirle otra cosa sino que el amor de Dios y de nuestro Instituto ha de mantener a V.R. y a los restantes religiosos nuestros, fuertes y perseverantes en la santa observancia (Al P. Grien, Nikolsburg, 4440-1647)."