CELEBRACIÓ DE SANT JOSEP DE CALASSANÇ A L’ESCOLA PIA DE GANDIA

29 de Novembre de 2014

El 28 de novembre l’Escola Pia de Gandia ha celebrat la festivitat de Sant Josep de Calassanç, a les 9,30 tots els alumnes de Secundària i Batxillerat celebraren l’Eucaristia presidida pel sr. Vicari Episcopal Jesús Sánchez. Enguany, han assistit el P. Provincial Daniel Hallado, l’Assistent de Ministeri de l’Escola Pia Betània P. Paco Molina, així com des de la Subdirecció de Política Lingüística de la Conselleria d’Educació el sr. Vicent Satorres; a més a més, representants de la corporació municipal de tots els partits polítics.

Al llarg del matí, tots els alumnes del centre han pogut disfrutar dels tallers, jocs, partits de futbol, karaoke, etc.

Coincidint amb aquesta, s’ha iniciat l’exposició del quadre pintant pel gandià Joan Costa amb motiu de la celebració del 400 aniversari de la presa d’hàbits dels primers escolapis a Roma. Aquesta pintura ha estat un encàrrec de la Cúria General de l’Escola Pia de Roma i és un honor per a nosaltres ser els primers que podem gaudir d’aquesta magnífica obra.

MOLTES MÉS IMATGES A LA GALERIA

Descàrrega de documents:

Abril 2019

"1. Las cosas hechas con precipitación y quizás sin que anteceda aquella oración que sería necesaria, suelen engendrar pensamientos fastidiosos (Al P. Castilla, Frascati, 827- 1628). 2. Procuren todos llegar a ser religiosos observantes y de buen ejemplo para los seglares (ídem). 3. No crea V.R. que nuestra Religión, aunque ahora parece destruida a instancias de quien Dios sabe, no deberá resucitar, sino que incluso más que nunca crecerá con la ayuda del Señor, y creo que no tiene que pasar mucho tiempo:, por eso conviene permanecer firmes en la mortificación que Dios nos manda, porque con ella quiere probar quién lo sirve verdaderamente por amor y quien persevere verá la ayuda de Dios sobre sí (Al P. Pennazzi, Pesaro, 4364-1646)."