CELEBRACIÓ DE SANT JOSEP DE CALASSANÇ A L’ESCOLA PIA DE GANDIA

29 de Novembre de 2014

El 28 de novembre l’Escola Pia de Gandia ha celebrat la festivitat de Sant Josep de Calassanç, a les 9,30 tots els alumnes de Secundària i Batxillerat celebraren l’Eucaristia presidida pel sr. Vicari Episcopal Jesús Sánchez. Enguany, han assistit el P. Provincial Daniel Hallado, l’Assistent de Ministeri de l’Escola Pia Betània P. Paco Molina, així com des de la Subdirecció de Política Lingüística de la Conselleria d’Educació el sr. Vicent Satorres; a més a més, representants de la corporació municipal de tots els partits polítics.

Al llarg del matí, tots els alumnes del centre han pogut disfrutar dels tallers, jocs, partits de futbol, karaoke, etc.

Coincidint amb aquesta, s’ha iniciat l’exposició del quadre pintant pel gandià Joan Costa amb motiu de la celebració del 400 aniversari de la presa d’hàbits dels primers escolapis a Roma. Aquesta pintura ha estat un encàrrec de la Cúria General de l’Escola Pia de Roma i és un honor per a nosaltres ser els primers que podem gaudir d’aquesta magnífica obra.

MOLTES MÉS IMATGES A LA GALERIA

Descàrrega de documents:

Maig 2018

"1. En cuanto al joven, por ahora no hay sitio en el noviciado:, es preciso ir muy cautos y conocer a uno antes de darle el hábito (Al P. Castilla, Frascati, 853-1628). 2. Los juicios de Dios son inescrutables y comúnmente parece a todos cosa extraordinaria que dure tanto el contagio en esa ciudad. El Señor dé a todos verdadero conocimiento de la causa y después ánimo eficaz para poner remedio (Al P. Alacchi, Venecia, 1620-1631). 3. ...me ha entregado una carta de V. R. y me ha relatado de boca la obra de esas Escuelas Pías de Palermo, con tanta exageración que si fuese verdad la mitad, me sería de gran consuelo:, tengo que creer que usa mucha solicitud y diligencia, porque al estar empleados novicios muy jóvenes sin práctica de escuelas y sin ejercicios particulares de retiro y devoción, no puede ir con la perfección que se requiere (Al P. Alacchi, Palermo. Moncallero 37-1634)."