PRIMÀRIA CANTA NADALES

22 de Desembre de 2014

Un any més per aquestes dates, els nostres xiquets i xiquetes de Primària han celebrat el naixement de Jesús amb alegria i felicitat. Tots els cursos han cantat nadales a l’església davant de l’atenta mirada dels pares, mares i familiars. També els alumnes 1r i 2n de l’Escola de Música Calassanç han participat amb dos cançons. La celebració del Nadal ha finalitzat amb l’entrega de premis a les millors targetes nadalenques per part de l’ACPA, després que el jurat en una difícil l’elecció decidira d’entre totes les exposades al pati cobert de l’edifici de Primària. Enhorabona a tots i totes pel vostre treball i Bon Nada

..............MOLTES MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA...............

Maig 2018

"1. En cuanto al joven, por ahora no hay sitio en el noviciado:, es preciso ir muy cautos y conocer a uno antes de darle el hábito (Al P. Castilla, Frascati, 853-1628). 2. Los juicios de Dios son inescrutables y comúnmente parece a todos cosa extraordinaria que dure tanto el contagio en esa ciudad. El Señor dé a todos verdadero conocimiento de la causa y después ánimo eficaz para poner remedio (Al P. Alacchi, Venecia, 1620-1631). 3. ...me ha entregado una carta de V. R. y me ha relatado de boca la obra de esas Escuelas Pías de Palermo, con tanta exageración que si fuese verdad la mitad, me sería de gran consuelo:, tengo que creer que usa mucha solicitud y diligencia, porque al estar empleados novicios muy jóvenes sin práctica de escuelas y sin ejercicios particulares de retiro y devoción, no puede ir con la perfección que se requiere (Al P. Alacchi, Palermo. Moncallero 37-1634)."