JORNADA DE PORTES OBERTES

9 de Març de 2015

El 7 de març se celebraren les segones Jornades de Portes Obertes. A les 10,30 hores es concentraren més de 100 persones per tal de conèixer la nostra oferta educativa. En primer lloc, es feu la presentació de l’Escola Pia per part del Rector Francesc Fuster i, posteriorment, el Director del centre Borja Pinzón explicà la planificació acadèmica i formativa que ofereix el centre. Seguidament, els assistents es dividiren en grups en funció de l’etapa educativa que els interessava: Infantil, Primària, Secundària i Batxillerat; i acompanyats per professors del centre i alumnes voluntaris, visitaren les diferents dependències: aules, laboratoris, patis, sales d’informàtica, etc. Finalment, tots els assistents tingueren un senzill àpat al claustre del col·legi

>>> MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA <<<

Febrer 2019

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."