ESCOLA DE PARES i MARES.“Què has de saber sobre comportaments de risc dels teus fills/es en Internet i davant les seus primeres relacions de parella”

12 de Març de 2015

El pròxim dia 28 de març de 2015 a les 11.00 hores en el saló d'Actes de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport (Avda. Campanar, 32, de València), el Sr. Juan Carlos Casas i la Sra. Julia Felisa Ruíz Belencoso, impartiran la quarta sessió de la III Edició de l'Escola de Pares i Mares.

QUARTA SESSIÓ : “Què has de saber sobre comportaments de risc dels teus fills/es en Internet i davant les seus primeres relacions de parella

PONENTS:
Juan Carlos Casas i Julia Felisa Ruiz Belencoso

DATA: 28 de març de 2015
HORARI: d'11 a 13:30 (o 14)
INSCRIPCIÓ: Fins al 26 de març

D'una banda, Juan Carlos Casas, Inspector Cap del Grup de Delictes Informàtics del CNP de València, tractarà les conductes delictives en internet de les quals poden ser víctimes els menors, les aplicacions que més s'usen i alguns consells sobre com actuar en la xarxa.

De l'altra, Julia Felisa Ruiz Belencoso, del Cos Nacional de Policia de València,aclarirà dubtes sobre comportaments i actituds que es poden observar en els fills i filles, tant si és de perfil de víctima, com de trets de perfil de maltractador en Violència contra la Dona i els mecanismes de denúncia.

Comptem amb la seua col·laboració a l’hora d’informar el nombre més gran de pares i mares sobre esta sessió, i els recordem el següent enllaç electrònic, perquè aquells pares i mares que vullguen assistir puguen omplir el model d’inscripció a la jornada, atés que l’aforament del saló d’actes és de 250 persones:

Els assistents que així ho desitgen podran vindre acompanyats pels seus fills o filles xicotets, a partir de 3 anys, que seran atesos per monitors de temps lliure mentres dure la sessió formativa.

Febrer 2018

"1. En cuanto a los que padecen de estómago, yo he usado un remedio, que en menos de un mes los he curado, y creo que de otra forma no se hubieran curado. Y ha sido que por la mañana les daba una sopa de pan tostado o rayado, no demasiado abundante y un poco más de una hogaza y un par de manzanas cocidas, o bien algunas uvas pasas o algunos higos. Por la tarde mucho menos, a fin de que el calor natural, puesto que se ha debilitado, pueda no sólo digerir la comida, sino también los malos humores, los cuales de otra manera no se curarán nunca con medicinas. Al sentido parece duro este remedio, pero es mejor soportar un mes o poco más esta pequeña molestia que estar toda la vida con semejantes dolores y con peligro de mayores trastornos (Al P. Costantini, Nursia, 788- 1628). 2. Oigo que van bien las escuelas. El Señor les dé siempre a todos un conocimiento cada vez mayor del gran bien que se hace, no sólo al impedir que los niños cometan el mal, sino también al lograr que aprendan el santo temor de Dios, que es una acción no sólo meritoria de mayores bienes, sino también de mucha satisfacción por nuestros errores:, estando todos de acuerdo harán con esto un gran servicio a Dios que es de mucha utilidad al prójimo y a Uds. mismos (Al P. Cherubini, Nápoles, 791-1628)."