LA NOSTRA HISTÒRIA A TRAVÉS DELS OBJECTES

14 d'Abril de 2015

El pati de Primària és el lloc elegit pels alumnes de 6é per viatjar per el temps. A través d’una mostra d’objectes existents a les seues pròpies cases ens proposen tornar fins al nostres records.  S’hi poden trobar objectes curiosos com l’aparell per elaborar mapes, objectes pertanyents a les nostres àvies com planxes de ferro, altres que en el seu moment eren de tecnologia avançada com una càmera de Super 8 i també aquells amb els quals han jugat els que hui en dia són han adults com els cotxes teledirigits o els primers videojocs. Cada objecte està descrit amb fitxes realitzades pels mateixos alumnes on s’informa sobre la seua procedència, ús i material, entre altres aspectes.

LA RESTA D'IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA

Març 2017

"1. Bendito sea Dios por la visita que nos hace con tantos enfermos:, de nuestra parte hágase lo que se pueda, y después que su Majestad disponga como más le agrade (Al P. Graziani, Roma, 600-1627). 2. He recibido comunicación de Mesina de que el Arzobispo ha dicho que no obstante que nuestra obra le ha sido muy recomendada incluso por el Papa, está decidido a no aceptarla en Mesina. Nos es contrario un barón llamado Bonvicino, muy amigo de dicho Arzobispo, que es el jefe de los jurados de este año (Al P. Castilla, Frascati, 601-1627). 3. Vea V. R. cómo se encuentra esta casa para ayudar a esa de Frascati: al presente adeudo 230 escudos a dichas personas:, he de pagarles pronto y no tengo donde poderlos obtener, y Dios sabe lo que me aflige hacer esperar a otro (Al P. Castilla, Frascati, 1349-1630). 4. He sentido también grandísima alegría por la esperanza que hay de que la Serenísima República llegue a un acuerdo con el Emperador para que los herejes no hagan en Alemania el mal con que amenazan. El Señor favorezca este santo propósito y dé victoria a quien defiende siempre la santa fe católica (Al P. Alacchi, Venecia, 1765-1632). 5. V. R. manifiéstese fuerte en hacer observar las cosas mínimas, aunque al principio parezca un poco duro, que obrando de esa manera en poco tiempo hará gran bien a la casa (Al P. Ministro, Florencia, 2827-1638)."