l'ESCOLA DE PARES I MARES 2014-15 “Com els ajudem a aprendre a casa?”

15 d'Abril de 2015

El pròxim dia 25 d'abril de 2015 a les 11.00 hores en el saló d'Actes de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport (Avda. Campanar, 32, de València), la Sra. Carmen Pellicer Iborra, impartirà la quinta sessió de la III Edició de l'Escola de Pares i Mares.

QUINTA SESSIÓ : Com els ajudem a aprendre a casa?
PONENT:
Carmen Pellicer Iborra
DATA: 25 d'abril de 2015
HORARI: d'11 a 13:30 (o 14)
INSCRIPCIÓ: Fins al 23 d'abril

La Sra. Carmen Pellicer Iborra, pedagoga de reconegut prestigi,tractarà sobre la col·laboració entre la família i l'escola en l'aprenentatge eficaç.

Comptem amb la seua col·laboració a l’hora d’informar el nombre més gran de pares i mares sobre esta sessió, i els recordem el següent enllaç electrònic, perquè aquells pares i mares que vullguen assistir puguen omplir el model d’inscripció a la jornada, atés que l’aforament del saló d’actes és de 250 persones:

Els assistents que així ho desitgen podran vindre acompanyats pels seus fills o filles xicotets, a partir de 3 anys, que seran atesos per monitors de temps lliure mentres dure la sessió formativa.

Febrer 2019

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."