ESCOLA DE PARES I MARES 2014-15 “Relacions familiars saludables”

8 de Maig de 2015

El pròxim dia 30 de maig de 2015 a les 11.00 hores en el saló d'Actes de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport (Avda. Campanar, 32, de València), la Sra. Laura Rojas-Marcos, impartirà la sexta sessió de la III Edició de l'Escola de Pares i Mares.

SEXTA SESSIÓ : Relacions familiars saludables
PONENT:
Laura Rojas-Marcos
DATA: 30 de maig de 2015
HORARI: d'11 a 13:00
INSCRIPCIÓ: Fins al 28 de maig

La Sra. Laura Rojas-Marcos, psicóloga de reconegut prestigi,exposarà la importància d'establir i construir vincles familiars saludables ja que, com ella mateixa explica: per a la majoria de les persones tot succeïx i s'experimenta per primera vegada en la família: les primeres emocions positives i negatives, els primers aprenentatges i les primeres relacions afectives. La seua xarrada oferirà pautes i recomanacions.

Comptem amb la seua col·laboració a l’hora d’informar el nombre més gran de pares i mares sobre esta sessió, i els recordem el següent enllaç electrònic, perquè aquells pares i mares que vullguen assistir puguen omplir el model d’inscripció a la jornada, atés que l’aforament del saló d’actes és de 250 persones:

Els assistents que així ho desitgen podran vindre acompanyats pels seus fills o filles xicotets, a partir de 3 anys, que seran atesos per monitors de temps lliure mentres dure la sessió formativa.

Febrer 2018

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."