IGNACIO NOGUEROLES, HA ACONSEGUIT EL PREMI 1r ACCÉSIT

22 de Maig de 2015

El passat divendres, 15 de maig, es van lliurar al Palau de la Música de València els premis de les Jornades Matemàtiques que organitza el col·legi Guadalaviar per a tots els centres de la Comunitat Valenciana.

Hem de celebrar amb molta alegria que l’alumne de Primer de Batxillerat, Ignacio Nogueroles, va aconseguir el premi 1r Accésit.

En la Jornada Matemàtica del Guadalaviar començaren cinc alumnes de Primer de Batxillerat i una alumna de Quart d’ESO en la Primera Fase, quatre d’ells accediren a la Segona Fase i un d’ells va ser l’agraciat amb el Premi. També participaren en un altre concurs, la Prova Cangur realitzada al Campus de Gandia de la UPV, juntament amb altres quatre més alumnes de Primer de Batxillerat i un altre de Tercer d’ESO.

Per tant, potser la millor notícia és el treball en equip que han realitzat un grup d’alumnes del nostre centre, dedicant hores extres amb il·lusió i ajudant-se entre ells pel fet de participar, i inclús tenir la sort de guanyar un premi, en un concurs en el que participen al voltant de mil alumnes de tota la Comunitat Valenciana.

Enhorabona a Ignacio i a tots els demés!

Març 2019

"1. En lo referente a la Confraternidad de las Monjas tengo a pecho que no se sirvan de nuestros padres, ya que no harán poco si cumplen bien con su oficio ( Al P. Domingo, Nursia, 3330-1640). 2. He recibido una carta suya en la que me dice que se encuentra con mucha inquietud porque le achacan cosas que no ha hecho. Si es verdad que no las ha hecho, no tiene que estar con pena, sino soporte con paciencia por amor de Dios estas cosas:, y si las ha hecho no se debe inquietar porque es mucho mejor humillarse que queriendo excusarse merecer una fuerte mortificación (Al H. Matías de Pablo, Narni, 3332-1640)."