CELEBRACIÓ FI DE CURS 2015, 4t ESO

12 de Juny de 2015

Els alumnes de 4t d’ESO es van acomiadar de l’etapa de secundària amb una celebració amb les seues famílies i amics.

La celebració va constar de tres parts. En primer lloc ,va haver una Celebració de la Paraula presidida pel Pare Francesc Fuster. En l’homilia va tindre paraules d’ànim tant per als estudiants com per a tots els assistents.

La segona part va ser acadèmica i va haver discursos per part dels alumnes, pares i professors en els quals van recordar les seues vivències d’aquests anys i van donar les gràcies als membres de la comunitat educativa. És necessari dir que els alumnes se'n van recordar dels professors i alumnes malalts i van tindré paraules d'ànim per a ells. També cal dir que el Director va fer entrega de tres mencions honorífiques a alumnes que al llarg d’aquestos anys han ajudat a altres companys, han col·laborat en activitats de l’Escola Pia i s'han esforçat especialment en els estudis. Els alumnes guardonats van ser Clara Miguel, Clàudia Marco i Nicoletta Ichim.

Per últim, alumnes, familiars i professors van sopar al claustre i vam veure una presentació amb fotos de la seua estada al col·legi des dels tres anys fins avui.Tant el sopar com la projecció de l'audiovisual va estar envoltada de rialles i mostres d'afecte dels alumnes als pares, mestres i companys.

Cal donar les gràcies a totes les persones que van fer que aquest acte fos tan entranyable per a tots els assistents.

I per últim, és un orgull per a l'Escola Pia veure com els seus jòvens van creixent i fent-se unes persones amb un projecte de vida a l'estil de Calassanç. ÀNIM.

......MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA......

Febrer 2018

"1. En cuanto a los que padecen de estómago, yo he usado un remedio, que en menos de un mes los he curado, y creo que de otra forma no se hubieran curado. Y ha sido que por la mañana les daba una sopa de pan tostado o rayado, no demasiado abundante y un poco más de una hogaza y un par de manzanas cocidas, o bien algunas uvas pasas o algunos higos. Por la tarde mucho menos, a fin de que el calor natural, puesto que se ha debilitado, pueda no sólo digerir la comida, sino también los malos humores, los cuales de otra manera no se curarán nunca con medicinas. Al sentido parece duro este remedio, pero es mejor soportar un mes o poco más esta pequeña molestia que estar toda la vida con semejantes dolores y con peligro de mayores trastornos (Al P. Costantini, Nursia, 788- 1628). 2. Oigo que van bien las escuelas. El Señor les dé siempre a todos un conocimiento cada vez mayor del gran bien que se hace, no sólo al impedir que los niños cometan el mal, sino también al lograr que aprendan el santo temor de Dios, que es una acción no sólo meritoria de mayores bienes, sino también de mucha satisfacción por nuestros errores:, estando todos de acuerdo harán con esto un gran servicio a Dios que es de mucha utilidad al prójimo y a Uds. mismos (Al P. Cherubini, Nápoles, 791-1628)."