CELEBRACIÓ FI DE CURS 2015, 4t ESO

12 de Juny de 2015

Els alumnes de 4t d’ESO es van acomiadar de l’etapa de secundària amb una celebració amb les seues famílies i amics.

La celebració va constar de tres parts. En primer lloc ,va haver una Celebració de la Paraula presidida pel Pare Francesc Fuster. En l’homilia va tindre paraules d’ànim tant per als estudiants com per a tots els assistents.

La segona part va ser acadèmica i va haver discursos per part dels alumnes, pares i professors en els quals van recordar les seues vivències d’aquests anys i van donar les gràcies als membres de la comunitat educativa. És necessari dir que els alumnes se'n van recordar dels professors i alumnes malalts i van tindré paraules d'ànim per a ells. També cal dir que el Director va fer entrega de tres mencions honorífiques a alumnes que al llarg d’aquestos anys han ajudat a altres companys, han col·laborat en activitats de l’Escola Pia i s'han esforçat especialment en els estudis. Els alumnes guardonats van ser Clara Miguel, Clàudia Marco i Nicoletta Ichim.

Per últim, alumnes, familiars i professors van sopar al claustre i vam veure una presentació amb fotos de la seua estada al col·legi des dels tres anys fins avui.Tant el sopar com la projecció de l'audiovisual va estar envoltada de rialles i mostres d'afecte dels alumnes als pares, mestres i companys.

Cal donar les gràcies a totes les persones que van fer que aquest acte fos tan entranyable per a tots els assistents.

I per últim, és un orgull per a l'Escola Pia veure com els seus jòvens van creixent i fent-se unes persones amb un projecte de vida a l'estil de Calassanç. ÀNIM.

......MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA......

Setembre 2018

"1. En cuanto al H. Juan Bautista si se enmienda me olvidaré del pasado, se le podrá quitar el impedimento de las manos y los pies, y podrá salir de la habitación de arriba y atender a las cosas del espíritu hasta que escriba, que será presto (Al P. Bandoni, Frascati, 1683-1631). 2. Quisiera que estuviera sano (el H. Antonio) y se preocupase de servir a Dios que es el fin para el que ha sido creado, pero la pasión lo tiene ciego como a otros (Al P. Rodríguez, Moricone, 2442-1635). 3. Procure V.R. dar alguna enseñanza de la vida espiritual a esos hermanos nuestros, ya que algunos de ellos tienen extrema necesidad, y encontrará campesinos y seglares más fáciles a las cosas espirituales que ciertos religiosos (ídem). 4. Es preciso perdonar todo por amor de Dios y por el bien de la Religión, y ser amable también de corazón con quienes nos han sido contrarios, que así lo quiere la ley de Cristo nuestro Maestro, y orar por ellos (Al P. Alacchi, Palermo, 2593-1636). 5. Por el bien común se debe olvidar el hombre de toda injuria o disgusto particular, siguiendo el dicho español: «dando gracias por agravios, negocian los hombres sabios» (ídem)."