CELEBRACIÓ FI DE CURS 2015, 4t ESO

12 de Juny de 2015

Els alumnes de 4t d’ESO es van acomiadar de l’etapa de secundària amb una celebració amb les seues famílies i amics.

La celebració va constar de tres parts. En primer lloc ,va haver una Celebració de la Paraula presidida pel Pare Francesc Fuster. En l’homilia va tindre paraules d’ànim tant per als estudiants com per a tots els assistents.

La segona part va ser acadèmica i va haver discursos per part dels alumnes, pares i professors en els quals van recordar les seues vivències d’aquests anys i van donar les gràcies als membres de la comunitat educativa. És necessari dir que els alumnes se'n van recordar dels professors i alumnes malalts i van tindré paraules d'ànim per a ells. També cal dir que el Director va fer entrega de tres mencions honorífiques a alumnes que al llarg d’aquestos anys han ajudat a altres companys, han col·laborat en activitats de l’Escola Pia i s'han esforçat especialment en els estudis. Els alumnes guardonats van ser Clara Miguel, Clàudia Marco i Nicoletta Ichim.

Per últim, alumnes, familiars i professors van sopar al claustre i vam veure una presentació amb fotos de la seua estada al col·legi des dels tres anys fins avui.Tant el sopar com la projecció de l'audiovisual va estar envoltada de rialles i mostres d'afecte dels alumnes als pares, mestres i companys.

Cal donar les gràcies a totes les persones que van fer que aquest acte fos tan entranyable per a tots els assistents.

I per últim, és un orgull per a l'Escola Pia veure com els seus jòvens van creixent i fent-se unes persones amb un projecte de vida a l'estil de Calassanç. ÀNIM.

......MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA......

Març 2017

"1. Bendito sea Dios por la visita que nos hace con tantos enfermos:, de nuestra parte hágase lo que se pueda, y después que su Majestad disponga como más le agrade (Al P. Graziani, Roma, 600-1627). 2. He recibido comunicación de Mesina de que el Arzobispo ha dicho que no obstante que nuestra obra le ha sido muy recomendada incluso por el Papa, está decidido a no aceptarla en Mesina. Nos es contrario un barón llamado Bonvicino, muy amigo de dicho Arzobispo, que es el jefe de los jurados de este año (Al P. Castilla, Frascati, 601-1627). 3. Vea V. R. cómo se encuentra esta casa para ayudar a esa de Frascati: al presente adeudo 230 escudos a dichas personas:, he de pagarles pronto y no tengo donde poderlos obtener, y Dios sabe lo que me aflige hacer esperar a otro (Al P. Castilla, Frascati, 1349-1630). 4. He sentido también grandísima alegría por la esperanza que hay de que la Serenísima República llegue a un acuerdo con el Emperador para que los herejes no hagan en Alemania el mal con que amenazan. El Señor favorezca este santo propósito y dé victoria a quien defiende siempre la santa fe católica (Al P. Alacchi, Venecia, 1765-1632). 5. V. R. manifiéstese fuerte en hacer observar las cosas mínimas, aunque al principio parezca un poco duro, que obrando de esa manera en poco tiempo hará gran bien a la casa (Al P. Ministro, Florencia, 2827-1638)."