NOVA VERSIÓ EDUCAMOS

10 de Setembre de 2015

Des del 28 d'agost s'ha dut a terme la implantació d'una nova versió de la Plataforma Educamos. Es donarà a conèixer posteriorment el funcionament de la nova Plataforma, que aporta nombroses funcions noves i que esperem siga del gust de tots. Una de les aportacions més importants és que incorporarà el Office 365 gratuït per a tots els usuaris d'Educamos, inclòs el Word, Excel i Outlook. Amb motiu d'aquesta incorporació, es perdrà l'històric del servei de missatgeria que fins ara hem utilitzat.

Per actualitzar la Plataforma Educamos cal entrar a la pàgina web del Centre a la icona d’Educamos des d’un ordinador posar l’usuari i la contrasenya que utilitzàveu abans i canviar la clau que ha de contenir com a mínim huit caràcters incloent majúscules, minúscules i números.

Preguem disculpen les molèsties que puguen sorgir durant el procés de migració, així com les dificultats d'implantació pròpies d'un projecte d'aquesta envergadura.

Febrer 2019

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."