UNA HISTÒRIA DE “REPLEGA DE TAPS” ( i ARA TAMBÉ DE MÒBILS)

14 d'Octubre de 2015

Estimades famílies, com bé sabeu, l’any passat vam començar l’arreplegada de taps per reciclar-los i així obtindre ingressos econòmics per destinar a diferents projectes de solidaritat i  Acció Social. En un primer contacte amb una empresa local, vam obtindre la quantitat de 7,60 euros per 80 Kg. d’aquest plàstic. Aquesta experiència ens va desmotivar al grup de Moviment Calassanç que ens encarregarem de la gestió, encara que anàrem a un supermercat i compràrem berenar per al Centre d’Acollida de Persones sense sostre de Càritas.

La constància de Alfredo Ibañez,  va fer que es posara en marxa i trobar una empresa que ens pagara d’una millor forma el plàstic i buscar col·laboradors per a tal fi. Així, Alfredo contactà amb  Construcions Bañuls i es va oferir per portar els taps a Ibi on hi ha una planta de reciclatge. Un dia de juliol i com podeu veure a les fotografies, carregaren el camió per portar tots els taps que heu dut durant el curs i el passat 8 d’octubre ens arribà un ingrés de 109’4 euros que destinarem a comprar menjar per a diferents institucions. Volem agrair a totes les persones que col·laboreu i feu possible aquest projecte que vol conscienciar-nos a tots amb gestos senzills. Per tal motiu ara arrepleguem també Mòbils i el projecte continua... gràcies al teu gest.

Febrer 2018

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."