VISITA A LA FÀBRICA DE DANONE

5 de Novembre de 2015

El passat divendres 30 d'octubre els alumnes de tercer i quart de primària visitaren la Fàbrica de Danone a Aldaia.

Des de fa més de 85 anys Danone ens acompanya creixent i canviant amb nosaltres. Es líder en l'industria de l'alimentació ja que el seu objectiu principal es cuidar la salut amb productes saludables amb molt bon sabor i qualitat.

Vam gaudir de un vídeo que ens explicava l’historia i les diverses etapes eln la fabricació. A continuació, vam recórrer la fàbrica per les zones autoritzades i tinguérem l'oportunitat de fer una degustació dels diferents productes que feien en la fàbrica.

Tots els alumnes realitzaren un taller de reciclatge i jugaren a l'aire lliure al trivial, on les preguntes que havien de respondre estaven relacionades amb tot el que s'havia explicat prèviament referent al iogurt.

Cal dir que els xiquets gaudiren d'un dia molt divertit i aprengueren coses noves.

Març 2017

"1. Bendito sea Dios por la visita que nos hace con tantos enfermos:, de nuestra parte hágase lo que se pueda, y después que su Majestad disponga como más le agrade (Al P. Graziani, Roma, 600-1627). 2. He recibido comunicación de Mesina de que el Arzobispo ha dicho que no obstante que nuestra obra le ha sido muy recomendada incluso por el Papa, está decidido a no aceptarla en Mesina. Nos es contrario un barón llamado Bonvicino, muy amigo de dicho Arzobispo, que es el jefe de los jurados de este año (Al P. Castilla, Frascati, 601-1627). 3. Vea V. R. cómo se encuentra esta casa para ayudar a esa de Frascati: al presente adeudo 230 escudos a dichas personas:, he de pagarles pronto y no tengo donde poderlos obtener, y Dios sabe lo que me aflige hacer esperar a otro (Al P. Castilla, Frascati, 1349-1630). 4. He sentido también grandísima alegría por la esperanza que hay de que la Serenísima República llegue a un acuerdo con el Emperador para que los herejes no hagan en Alemania el mal con que amenazan. El Señor favorezca este santo propósito y dé victoria a quien defiende siempre la santa fe católica (Al P. Alacchi, Venecia, 1765-1632). 5. V. R. manifiéstese fuerte en hacer observar las cosas mínimas, aunque al principio parezca un poco duro, que obrando de esa manera en poco tiempo hará gran bien a la casa (Al P. Ministro, Florencia, 2827-1638)."