VISITA A LA FÀBRICA DE DANONE

5 de Novembre de 2015

El passat divendres 30 d'octubre els alumnes de tercer i quart de primària visitaren la Fàbrica de Danone a Aldaia.

Des de fa més de 85 anys Danone ens acompanya creixent i canviant amb nosaltres. Es líder en l'industria de l'alimentació ja que el seu objectiu principal es cuidar la salut amb productes saludables amb molt bon sabor i qualitat.

Vam gaudir de un vídeo que ens explicava l’historia i les diverses etapes eln la fabricació. A continuació, vam recórrer la fàbrica per les zones autoritzades i tinguérem l'oportunitat de fer una degustació dels diferents productes que feien en la fàbrica.

Tots els alumnes realitzaren un taller de reciclatge i jugaren a l'aire lliure al trivial, on les preguntes que havien de respondre estaven relacionades amb tot el que s'havia explicat prèviament referent al iogurt.

Cal dir que els xiquets gaudiren d'un dia molt divertit i aprengueren coses noves.

Febrer 2018

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."