SEGONA REUNIÓ LOCAL DE LA GESTIÓ DEL CANVI DEL NOU PROJECTE PASTORAL

6 de Novembre de 2015

El dimecres 28 d'octubre i el 4 de novembre, van ser les cites per a dinamitzar el Projecte Marc de Pastoral. Professors i professores amb  alguns pares i mares, reunits posant en comú el seu sentir davant el nou projecte.

En concret, en la segona sessió es van revisar les diferents etapes del projecte amb els objectius fonamentals, els eixos transversals que es treballen, amb les experiències que es realitzen, així com una  història de com entra l' alumne en cada etapa i com ix.

Finalment hi va haver un moment per a la participació en el qual cada membre de l'assemblea va poder expressar la seua opinió de com veia al col·legi davant d'aquest repte i com es veia a si mateix.

Gràcies a tots per aportar la vostra visió!

Febrer 2018

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."