HOMENATGE A FERRAN PELEGRÍ

9 de Novembre de 2015

El proper divendres 13 de novembre a les 20 hores tindrà lloc una celebració molt especial en record del nostre estimat Ferran Pelegrí. Consistirà en una Eucaristia en la qual participaran tots aquells que han tingut alguna vinculació amb ell: família, professors i professores, alumnes, pares i mares, antics alumnes, amics i amigues i el Cor de l’Escola Pia.

L’Equip Directiu considera que calia donar gràcies per tots els anys que hem pogut gaudir del treball i companyia de Ferran. Ha estat un exemple de treball i de generositat per a tots i totes; ha destacat per la seua estima per la música i per haver encarnat a la seua manera el carisma escolapi.

Per tot això, vos convidem a participar en aquesta celebració tan important.

Febrer 2018

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."