CERTAMEN MUSICAL EN HONOR A SAN JOSEP DE CALASSANÇ

30 de Novembre de 2015

El dijous 26 de novembre a les 20 hores es celebrà el Certamen Musical en honor a  San Josep de Calassanç a  l’Església de l’Escola Pia que com tots els anys estava plena per a veure als alumnes de la nostra escola fent d’artistes.

Les actuacions van començar amb l’actuació dels alumnes de 1r i 2n  de Primària en un teatre sobre l’escola de Calassanç i els seus primers dies. Els alumnes de 3r i 4t van fer una representació escenificant la Paràbola de la casa sobre la roca. Per últim els alumnes de 5é i 6é van cantar la cançó del lema d’enguany “ A l’encontre”.

L’últim moment de la nit va ser l’actuació del cor que com sempre va estar genial. Van pujar a interpretar les peces de la nit tots els alumnes d’infantil i tot el cor de primària ,secundària i batxillerat. Van interpretar tres cançons “La vida es bella” , una versió en valencià de “We are  the world” i per últim l’himne de l’Escola Pia de Gandia, “Col·legi Escola Pia”.

Com sempre, gràcies al cor i tots els mestres , alumnes , pares i mares que fan possible aquesta activitat que reuneix a quasi tot el col·legi al voltant del nostre fundador.

---  MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA  ---

Febrer 2019

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."