CELEBRACIÓ DE SANT JOSEP DE CALASSANÇ

1 de Desembre de 2015

El 27 de novembre l’Escola Pia de Gandia ha celebrat la festivitat de Sant Josep de Calassanç. A les 9,30 tots els alumnes de Secundària i Batxillerat celebraren l’Eucaristia presidida pel sr. Vicari Episcopal Jesús Sánchez, acompanyat per tota la comunitat Escolàpia de Gandia, també representants de la corporació municipal, de la Església local i d’altres centres educatius.

Cal dir que aquest any va vindre una representació del equip directiu del Col·legi Carmelites amb el qual hi ha un acord d’agermanament. A banda de la presència de l’equip directiu van vindre alumnes de 4t ESO a gaudir d’un dia de festa amb els companys de l’Escola Pia.

Al llarg del matí, tots els alumnes de ESO i Batxillerat  han pogut disfrutar dels tallers, jocs, partits de futbol, karaoke, etc.

Es necessari assenyalar que distints alumnes dels últims cursos de ESO i batxillerat van acudir a ajudar a celebrar la festa als més menuts i així organitzaren tallers en primària i infantil.

-- MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA --

Com sempre el final va ser el partit dels alumnes de 4t ESO amb els professors que va estar molt disputat.

--- MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA ---

Març 2019

"1. En lo referente a la Confraternidad de las Monjas tengo a pecho que no se sirvan de nuestros padres, ya que no harán poco si cumplen bien con su oficio ( Al P. Domingo, Nursia, 3330-1640). 2. He recibido una carta suya en la que me dice que se encuentra con mucha inquietud porque le achacan cosas que no ha hecho. Si es verdad que no las ha hecho, no tiene que estar con pena, sino soporte con paciencia por amor de Dios estas cosas:, y si las ha hecho no se debe inquietar porque es mucho mejor humillarse que queriendo excusarse merecer una fuerte mortificación (Al H. Matías de Pablo, Narni, 3332-1640)."