CELEBRACIÓ DE SANT JOSEP DE CALASSANÇ

1 de Desembre de 2015

El 27 de novembre l’Escola Pia de Gandia ha celebrat la festivitat de Sant Josep de Calassanç. A les 9,30 tots els alumnes de Secundària i Batxillerat celebraren l’Eucaristia presidida pel sr. Vicari Episcopal Jesús Sánchez, acompanyat per tota la comunitat Escolàpia de Gandia, també representants de la corporació municipal, de la Església local i d’altres centres educatius.

Cal dir que aquest any va vindre una representació del equip directiu del Col·legi Carmelites amb el qual hi ha un acord d’agermanament. A banda de la presència de l’equip directiu van vindre alumnes de 4t ESO a gaudir d’un dia de festa amb els companys de l’Escola Pia.

Al llarg del matí, tots els alumnes de ESO i Batxillerat  han pogut disfrutar dels tallers, jocs, partits de futbol, karaoke, etc.

Es necessari assenyalar que distints alumnes dels últims cursos de ESO i batxillerat van acudir a ajudar a celebrar la festa als més menuts i així organitzaren tallers en primària i infantil.

-- MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA --

Com sempre el final va ser el partit dels alumnes de 4t ESO amb els professors que va estar molt disputat.

--- MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA ---

Març 2017

"1. Bendito sea Dios por la visita que nos hace con tantos enfermos:, de nuestra parte hágase lo que se pueda, y después que su Majestad disponga como más le agrade (Al P. Graziani, Roma, 600-1627). 2. He recibido comunicación de Mesina de que el Arzobispo ha dicho que no obstante que nuestra obra le ha sido muy recomendada incluso por el Papa, está decidido a no aceptarla en Mesina. Nos es contrario un barón llamado Bonvicino, muy amigo de dicho Arzobispo, que es el jefe de los jurados de este año (Al P. Castilla, Frascati, 601-1627). 3. Vea V. R. cómo se encuentra esta casa para ayudar a esa de Frascati: al presente adeudo 230 escudos a dichas personas:, he de pagarles pronto y no tengo donde poderlos obtener, y Dios sabe lo que me aflige hacer esperar a otro (Al P. Castilla, Frascati, 1349-1630). 4. He sentido también grandísima alegría por la esperanza que hay de que la Serenísima República llegue a un acuerdo con el Emperador para que los herejes no hagan en Alemania el mal con que amenazan. El Señor favorezca este santo propósito y dé victoria a quien defiende siempre la santa fe católica (Al P. Alacchi, Venecia, 1765-1632). 5. V. R. manifiéstese fuerte en hacer observar las cosas mínimas, aunque al principio parezca un poco duro, que obrando de esa manera en poco tiempo hará gran bien a la casa (Al P. Ministro, Florencia, 2827-1638)."