CELEBRACIÓ DE SANT JOSEP DE CALASSANÇ

1 de Desembre de 2015

El 27 de novembre l’Escola Pia de Gandia ha celebrat la festivitat de Sant Josep de Calassanç. A les 9,30 tots els alumnes de Secundària i Batxillerat celebraren l’Eucaristia presidida pel sr. Vicari Episcopal Jesús Sánchez, acompanyat per tota la comunitat Escolàpia de Gandia, també representants de la corporació municipal, de la Església local i d’altres centres educatius.

Cal dir que aquest any va vindre una representació del equip directiu del Col·legi Carmelites amb el qual hi ha un acord d’agermanament. A banda de la presència de l’equip directiu van vindre alumnes de 4t ESO a gaudir d’un dia de festa amb els companys de l’Escola Pia.

Al llarg del matí, tots els alumnes de ESO i Batxillerat  han pogut disfrutar dels tallers, jocs, partits de futbol, karaoke, etc.

Es necessari assenyalar que distints alumnes dels últims cursos de ESO i batxillerat van acudir a ajudar a celebrar la festa als més menuts i així organitzaren tallers en primària i infantil.

-- MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA --

Com sempre el final va ser el partit dels alumnes de 4t ESO amb els professors que va estar molt disputat.

--- MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA ---

Febrer 2018

"1. Por el Sr. Ventura he recibido una carta de V.R. y de otra persona, que me avisa de que los alumnos del P. Mateo salen a menudo una hora y pico antes que los otros, con la excusa de que van a confesarse, mientras que a lo que van es a jugar y a tirarse piedras, con escándalo de los ciudadanos. Dicen también que dicho Padre se duerme con frecuencia en la escuela. En cuanto a ir los alumnos a confesarse fuera, me disgusta mucho, porque V.R. debe oír antes a los alumnos que a los seglares y dejar más bien a éstos que a aquéllos, ya que así lo exige nuestro Instituto. Yo no sé si esto que me han avisado es verdad en todo o en parte, pero se lo escribo a fin de que, si es preciso ponga remedio. Vigile mucho, por favor, el aprovechamiento de los alumnos, el que sería sin duda mayor, si V.R. los confesara con frecuencia (Al P. Castilla, Frascati, 793-1628). 2. Le advierto encarecidamente de una cosa, que habiendo recibido una advertencia tan importante de improviso, procure ser muy humilde y muy paciente en el futuro, para que no le ocurra algo peor (Al H. Pucci, Nursia, 2235-1634)."