PROJECTE L'AIGUA 3r DE PRIMÀRIA

15 de Desembre de 2015

Hi havia una vegada un grup d'alumnes que començaren un projecte a les seues aules de tercer. "Natació sincronitzada" va ser el títol principal amb el que es va donar inici. L'AIGUA és l'element principal amb el que es va fer la investigació inicial.

Els alumnes amb cadascuna de les seues investigacions realitzaren un treball de grup i molt contents l'explicaren als seus companys. Les activitats que han completat els seus treballs han sigut plantejades des de les àrees de valencià, castellà i matemàtiques.

S'ha realitzat operacions a partir de les dades climàtiques de les diferents ciutats d'Espanya.

S'ha vist un vídeo amb les recomanacions de quantitats d'aigua a beure al llarg del dia, s'han escrit poemes i moltes mes activitats que motivaven als alumnes.

Tal vegada, treballar per projectes és el gran objectiu per al nostre futur.

Març 2019

"1. En lo referente a la Confraternidad de las Monjas tengo a pecho que no se sirvan de nuestros padres, ya que no harán poco si cumplen bien con su oficio ( Al P. Domingo, Nursia, 3330-1640). 2. He recibido una carta suya en la que me dice que se encuentra con mucha inquietud porque le achacan cosas que no ha hecho. Si es verdad que no las ha hecho, no tiene que estar con pena, sino soporte con paciencia por amor de Dios estas cosas:, y si las ha hecho no se debe inquietar porque es mucho mejor humillarse que queriendo excusarse merecer una fuerte mortificación (Al H. Matías de Pablo, Narni, 3332-1640)."