REGALS DELS REIS A L’ALUMNAT D’EDUCACIÓ INFANTIL

11 de Gener de 2016

El dijous, 7 de gener de 2016, al arribar a la nostra escola ens trobàrem amb una gran sorpresa.

L’arbre de  Nadal, que estava situat al costat del nostre Betlem , havia sigut desplaçat del seu lloc.

Els Reis el van deixar al costat del pou, presidint el claustre i donant-nos  la benvinguda. Allí també van deixar un munt de regals per a totes les nostres classes.

Va ser molt emocionant i, asseguts tots al claustre, començàrem a lliurar els diferents regals.

Per a cada regal eixia algun representant de la classe al que anava adreçat. Hi havia de tots els colors i tamanys.

Ja a classe obrírem els regals. Els Reis ens portaren caixes de retoladors, de colors i de llapisseres, gomes d’esborrar, estotjos, contes, jocs dels oficis, jocs de construcció, jocs de graf momotricitat, etc.

Gràcies, Majestats pels seus bonics regals i per fer que el nostre primer dia fóra inoblidable!

Març 2017

"1. Bendito sea Dios por la visita que nos hace con tantos enfermos:, de nuestra parte hágase lo que se pueda, y después que su Majestad disponga como más le agrade (Al P. Graziani, Roma, 600-1627). 2. He recibido comunicación de Mesina de que el Arzobispo ha dicho que no obstante que nuestra obra le ha sido muy recomendada incluso por el Papa, está decidido a no aceptarla en Mesina. Nos es contrario un barón llamado Bonvicino, muy amigo de dicho Arzobispo, que es el jefe de los jurados de este año (Al P. Castilla, Frascati, 601-1627). 3. Vea V. R. cómo se encuentra esta casa para ayudar a esa de Frascati: al presente adeudo 230 escudos a dichas personas:, he de pagarles pronto y no tengo donde poderlos obtener, y Dios sabe lo que me aflige hacer esperar a otro (Al P. Castilla, Frascati, 1349-1630). 4. He sentido también grandísima alegría por la esperanza que hay de que la Serenísima República llegue a un acuerdo con el Emperador para que los herejes no hagan en Alemania el mal con que amenazan. El Señor favorezca este santo propósito y dé victoria a quien defiende siempre la santa fe católica (Al P. Alacchi, Venecia, 1765-1632). 5. V. R. manifiéstese fuerte en hacer observar las cosas mínimas, aunque al principio parezca un poco duro, que obrando de esa manera en poco tiempo hará gran bien a la casa (Al P. Ministro, Florencia, 2827-1638)."