REGALS DELS REIS A L’ALUMNAT D’EDUCACIÓ INFANTIL

11 de Gener de 2016

El dijous, 7 de gener de 2016, al arribar a la nostra escola ens trobàrem amb una gran sorpresa.

L’arbre de  Nadal, que estava situat al costat del nostre Betlem , havia sigut desplaçat del seu lloc.

Els Reis el van deixar al costat del pou, presidint el claustre i donant-nos  la benvinguda. Allí també van deixar un munt de regals per a totes les nostres classes.

Va ser molt emocionant i, asseguts tots al claustre, començàrem a lliurar els diferents regals.

Per a cada regal eixia algun representant de la classe al que anava adreçat. Hi havia de tots els colors i tamanys.

Ja a classe obrírem els regals. Els Reis ens portaren caixes de retoladors, de colors i de llapisseres, gomes d’esborrar, estotjos, contes, jocs dels oficis, jocs de construcció, jocs de graf momotricitat, etc.

Gràcies, Majestats pels seus bonics regals i per fer que el nostre primer dia fóra inoblidable!

Abril 2019

"1. Las cosas hechas con precipitación y quizás sin que anteceda aquella oración que sería necesaria, suelen engendrar pensamientos fastidiosos (Al P. Castilla, Frascati, 827- 1628). 2. Procuren todos llegar a ser religiosos observantes y de buen ejemplo para los seglares (ídem). 3. No crea V.R. que nuestra Religión, aunque ahora parece destruida a instancias de quien Dios sabe, no deberá resucitar, sino que incluso más que nunca crecerá con la ayuda del Señor, y creo que no tiene que pasar mucho tiempo:, por eso conviene permanecer firmes en la mortificación que Dios nos manda, porque con ella quiere probar quién lo sirve verdaderamente por amor y quien persevere verá la ayuda de Dios sobre sí (Al P. Pennazzi, Pesaro, 4364-1646)."