PROFESSOR PER UN DIA. TECNOLOGIA INDUSTRIAL I

22 de Març de 2016

PROFESSOR PER UN DIA. TECNOLOGIA INDUSTRIAL I. EL DOCERI COM A EINA DE RECOLZAMENT A L’APRENENTATGE

A la recerca de millorar l’atenció dels alumnes i aconseguir que ells siguen partícips del seu propi aprenentatge, en Tecnologia Industrial I de 1r de Batxillerat hem realitzat uns treballs per parelles investigant al voltant dels  mètodes de conformació dels materials. Com a producte final, els alumnes havien de presentar un vídeo explicatiu de cada mètode. La majoria de la classe ha utilitzat el “Doceri”, aplicació que possibilita crear transparències amb anotacions escrivint a mà alçada (amb el dit, sobre l’IPAD) amb distints color i estils de línies, a més d’importar i inserir imatges o fotos, al mateix temps que verbalitzen l’explicació. Es pretén també millorar l’expressió oral de l’alumnat. Alguns dels treballs resultants es poden vore a continuació.

Juny 2020

1. En lo referente a nuestros asuntos, cuando según el parecer humano están más alejados, entonces tenemos que creer que están mas cercanos, porque donde faltan los hombres, suple Dios. Es preciso que recurramos al Señor, quien tiene cuidado especial de los pobres. Desearía que cuidaran del estudio, y oraré al Señor que dé a todos espíritu nuevo y fervor hacia el Instituto (Al P. Grien, Nikolsburg, 4555-1648).