EIXIDES CULTURALS D'INFANTIL

21 d'Abril de 2016

El passat dijous 14 d’abril, els alumnes de 3 anys d’infantil vam fer la primera eixida cultural!! Acompanyats de les nostres mestres, vam visitar la Granja Escola de Benigànim.

Vam gaudir d’un meravellós dia de primavera realitzant tots els tallers que ens havien preparat:  vam fer  pa, vam elaborar un ambientador amb herbetes del terreny i, a la fi, vam poder comprovar quins són els animals que hi havia a la granja.

Els alumnes de 4 anys van visitar el Bio-Parc de València. Allí tots van poder gaudir d’una gran experiència amb l’objectiu de transmetre l’estima i el respecte per la natura. Vos mostrem algunes de les imatges recollides: Lleons, lleopards, hipopòtams, cocodrils, elefants, girafes i molts animals més.

I finalment, els alumnes de 5 anys d’infantil anàrem d’excursió a l’Oceanogràfic  de València.

Van gaudir molt veient  els animals marins com ara els dofins, taurons, peixos de colors, meduses, etc.

Ací podeu veure algunes de les fotos que ens vam fer  aquest dia.

Maig 2019

"1. El Señor le conceda siempre más fervor de espíritu para mayor utilidad de las almas (Al P. Castilla, Frascati, 852-1628). 2. Podrá escribir al P. Vicente a Narni que su madre ha pasado a mejor vida, y que aplique algunas misas por su alma (Al P. Castilla, Roma, 1788-1632). 3. ...y que no mande ordenar ni al H. Jenaro ni al otro clérigo sin orden mía, porque oigo que no estudian y no son aptos para el sacerdocio (ídem)."