PREMIS EXTRAORDINARIS DE PRIMÀRIA i SECUNDÀRIA

25 d'Abril de 2016

Aquest dimecres i dijous s’han lliurat els Premis Extraordinaris de Primària i Secundària, respectivament. Es tracta d’una menció honorífica que fa la Conselleria d’Educació als millors alumnes de la Comunitat Valenciana en cada una de les etapes escolars.

Dues alumnes del nostre col·legi han merescut el premi i s’han desplaçat a València, al Palau de les Arts Reina Sofia, per rebre aquesta distinció, acompanyades per les seues famílies i un representant del nostre centre:

Lara Ferrer Sánchez, alumna de 1r d’ESO, ha vist recompensada la seua excel·lent trajectòria a Primària.

Andrea Castillo Rodrigo, alumna de 1r de Batxillerat, ha vist recompensada la seua excel·lent trajectòria a Secundària.

Els premis reconeixen expedients acadèmics, però és habitual que quan aquests mèrits arriben és perquè els alumnes aporten, a més a més, qualitats personals que van més enllà de lo acadèmic. És el cas de les nostres dues alumnes: Tant Lara com Andrea son molt bones estudiants però també excel·lents companyes i persones. Comparteixen així una distinció que en els últims anys han rebut, entre altres, alumnes com Celia Vélez, Marc Llopis i Alberto Segura.

Des d’ací enviem l’enhorabona més afectuosa: Gràcies a Lara i a Andrea per compartir la formació, la il·lusió i el creixement personal amb tota la Comunitat Escolàpia del centre.

Maig 2019

"1. En cuanto al joven, por ahora no hay sitio en el noviciado:, es preciso ir muy cautos y conocer a uno antes de darle el hábito (Al P. Castilla, Frascati, 853-1628). 2. Los juicios de Dios son inescrutables y comúnmente parece a todos cosa extraordinaria que dure tanto el contagio en esa ciudad. El Señor dé a todos verdadero conocimiento de la causa y después ánimo eficaz para poner remedio (Al P. Alacchi, Venecia, 1620-1631). 3. ...me ha entregado una carta de V. R. y me ha relatado de boca la obra de esas Escuelas Pías de Palermo, con tanta exageración que si fuese verdad la mitad, me sería de gran consuelo:, tengo que creer que usa mucha solicitud y diligencia, porque al estar empleados novicios muy jóvenes sin práctica de escuelas y sin ejercicios particulares de retiro y devoción, no puede ir con la perfección que se requiere (Al P. Alacchi, Palermo. Moncallero 37-1634)."