Buscador web


Paraula:


Destacats







Notícies

KABOOM!

12 de Setembre de 2016

Els alumnes de sisè han comenzat el curs amb moltes ganes de fer coses, d’aprendre, de experimentar,… tot amb molta il·lusió.

 

En el primer dia de classe, els seus tutors els van preparar un joc per a saber que és el que saben sobre tot el que van a fer en aquest últim any en Primària. D’aquesta manera,  utilitzant un format paregut al del popular programa de TV “Boom”, han participat en un joc de preguntes i respostes per a comprovar els seus coneixements previs.

 

Els alumnes, dividits en grups de 4, han comenzat, per torns, ha desactivar les tres primeres bombes. A partir d’una pregunta amb 4 possibles respostes, cada grup tenia que desactivar el cables de les respostes incorrecte per a deixar només el de la correcta. Cada bomba que no “explotava” sumava uns punts. De igual forma, cada bomba que “explotava” feia que un dels membres del grup quedara eliminat.

 

En la segon fase, cada grup amb els “supervivients”, contestava una ronda de preguntes ràpides. De forma que el primer anava contestant fins que fallava i passava el torn al company, que contestava fins que fallava. I així successivament. Cada pregunta correcta sumava punts i cada errada restava punts.

 

La gran Final: i finalment, els dos equips amb majors puntuació en les rondes anteriors passaven a la final, on devien contestar 15 preguntes i guanyava el que més contestara.

 

A la fi, el més important no és qui va guanyar si no que van pasar un gran inici de curs i van demostrar que coneixen més coses de les que pensaven del que està per vindre. Tot, com hem dit, amb molta il·lusió. #makingilusions


Compartir en xarxes socials:




Galeria d'imatges associada:


Calendari del Mes


Abril 2020

LMMJVSD
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

El temps a Gandia

Nº Visites: 5899387

L'Any amb Calassanç

"1. Que Ansano aprenda bien las ceremonias de la misa cuanto antes:, podrá en alguna ocasión atenderle el P. Bernardino con comodidad, y cuando las haya aprendido bien vendrá a Roma para que yo vea cómo se porta, que mientras no se comporte bien no conviene que diga misa (Al P. Cananea, Frascati, 296-1625). 2. No recite sin necesidad los maitines del día siguiente antes de las vísperas del día anterior, ya que sin necesidad no se debe abandonar el orden que el Espíritu Santo ha instituido en la Iglesia (ídem). 3. Si no han hecho la renovación de los votos háganla cuanto antes. La fórmula será la siguiente: Yo, N., de S.N., me ofrezco y dedico totalmente a Dios omnipotente y a la siempre Virgen María, Madre de Dios, y los votos solemnes que emití en otro tiempo, los renuevo y confirmo libremente y de todo corazón (ídem). 4. He escrito que si no quiere servir, que me lo envíen, que aquí le diré yo lo que debe hacer (Al P. Cherubini, Nápoles, 819-1628). 5. Teniendo el dicho P. Provincial autoridad debería hacerse respetar como se debe, sobre todo de los jóvenes, que me parece que no son demasiado obedientes a dicho Padre, a quienes habría de mortificar teniéndolos retirados algunos días con algunas penitencias y con la obligación de hacer ejercicios, ya que tienen necesidad de hacerlos muchas veces (ídem). 6. Y si V.R. hubiera querido seguir el consejo del médico de no guardar la cuaresma, se encontraría ahora sin dolores de cabeza, y podría ayudar a la casa con su presencia. Las personas que pueden ayudar a los otros no se deben tratar como los demás debido al bien común que puede provenir de su salud:, en el futuro, será ya tiempo de pascua, póngase a las órdenes del médico hasta que recupere la salud (Al P. Graziani, Nápoles, 2212-1634). 7. Confieso con la presente que como viejo de 76 años he perdido gran parte de la memoria (A la Sra. Angélica de Falco, Nápoles, 2213-1634). 8. En cuanto a las escuelas cuiden de hacerlas con toda diligencia (Al P. Cananea, Frascati, 296-1625). 9. Procure que la observancia de nuestras reglas esté siempre en pie (ídem). 10. V. R. procurará suplirlo (P. Provincial) en lo que necesita, que para las cosas necesarias todos tendrían que hacer también lo necesario, ya que los medios humanos no están prohibidos sobre todo a los pobres que viven de las limosnas como nosotros (Al P. Cherubini, Nápoles,819-1628)."

Destacats