CALASSANÇ 2016

30 de Novembre de 2016

El 24 i 25 de novembre l’Escola Pia de Gandia ha celebrat la festivitat de Sant Josep de Calassanç.

El dijous 24 de novembre a les 20.00h  alumnes de l’escola  participaren en un certamen musical que compta amb els alumnes d’infantil i primària i tot el cor de l’Escola Pia.Com sempre l’església estava plena i tots els assistents van gaudir de les actuacions dels joves artistes.

El dia 25 de novembre a les 9.30h tots els alumnes de Secundària i Batxillerat celebraren l’Eucaristia presidida pel Sr. Vicari Episcopal Jesús Sánchez, acompanyat per tota la comunitat Escolàpia de Gandia, també representants de la corporació municipal, de l’Església local i d’altres centres educatius.

Al llarg del matí, tots els alumnes d’ESO i Batxillerat  han pogut gaudir dels tallers, jocs, partits de futbol, karaoke, etc.

Cal assenyalar que distints alumnes dels últims cursos d’ESO i Batxillerat van acudir a ajudar a celebrar la festa als més menuts i així organitzaren tallers en primària i infantil.

Els alumnes de primària van tindre la tradicional tómbola i els xiquets van gaudir dels distints jocs i dels regals que els donaven.

Com sempre el final va ser el partit dels alumnes de 4t ESO amb els professors que va estar molt disputat

Han estat uns dies molt especials que han recordat la figura del nostre patró.

MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA

CERTAMEN               EUCARISTIA               JOCS INFANTIL

JOCS PRIMÀRIA                ACTIVITATS ESO i BATXILLERAT

Febrer 2020

"1. Procure hacer amar la virtud de la santa humildad por medio de la cual conocerán el modo de obrar en todo momento (Al P. Busdraghi, Nápoles, 1325-1630). 2. No recuerdo haberle otorgado algún permiso que lo exima de hacer lo que le ordene el Superior inmediato:, no se admitan excusas semejantes a nadie, y así se lo dirá, ya que esto causaría desorden en la Religión (Al P. Cipolletta, Nursia, 1326-1630). 3. No puedo decirle otra cosa sino que el amor de Dios y de nuestro Instituto ha de mantener a V.R. y a los restantes religiosos nuestros, fuertes y perseverantes en la santa observancia (Al P. Grien, Nikolsburg, 4440-1647)."